May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۰۰۴۴۱
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
0
مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از دهم مهرماه جاری تا پایان سال 95 از طریق سامانه صدای سپهر آماده پاسخگویی به پرسش های هموطنان می­باشند.
پاسخگویی مدیران بانک صادرات از طريق صداي سپهرپول‌نیوز - مدیران بانک صادرات ایران در راستای رعایت حقوق مشتریان از دهم مهرماه جاری تا پایان سال 95 از طریق سامانه صدای سپهر آماده پاسخگویی به پرسش های هموطنان می­ باشند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، توسعه کمی وکیفی خدمات و محصولات با رویکرد افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله برنامه هایی است که از سوی زراعتی مدیر عامل این بانک هدف گذاری شده است، بر این اساس به منظور پاسخگویی بهتر و مطلوبتر به مخاطبان، مدیران بخش ها و واحد های مختلف بانک مطابق با برنامه زمانبندی شده با حضور در "مرکز صدای سپهر" که با کد 09602 از سراسر کشور قابل دسترسی است ضمن پاسخگویی به پرسش های هموطنان، آماده ارایه مشاوره های بانکی به آنان هستند.

شايان توجه است؛ مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران باهدف پاسخگويي به سوالات مشتريان، تکريم مقام و حفظ شان مخاطبان ايجاد شده است، هموطنان از سراسر کشور در هر ساعت از شبانه روز مي‌توانند؛ ضمن تماس با شماره  09602 علاوه بر استفاده از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره مند شده و انتقادات، سوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند كه در طرح جديد، طبق جدول تنظیمی، این مهم با حضور مدیران ستادی در مرکز صدای سپهر محقق می شود.

جدول زمانبندی حضور مدیران محترم عالی بانک در حوزه صدای سپهر

پاسخگویی مدیران بانک صادرات از طريق صداي سپهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: