May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۷۶۲
۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۳
0
برندگان جشنواره خرید نوروزی بانک ملت ویژه پذیرندگان پایانه های فروشگاهی این بانک ، حواله های خودرو پژو 407 خود را دریافت کردند.

به گزارش پول نیوز به نقل از  روابط عمومی بانک ملت ، مراسم اختتامیه جشنواره خرید نوروزی با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار و 50 حواله خودرو پژو 407 به برندگان خوش شانس این جشنواره اهدا شد.

در این جشنواره ، 620 جایزه 10 میلیون ریالی و پنج میلیون ریالی هم به حساب سایر برندگان جشنواره خرید نوروزی بانک ملت واریز شد.

علیرضا لگزایی ، معاون توسعه و فناوری مدیرعامل بانک ملت در این مراسم با اشاره به فعالیت دو هزار و 400 شعبه و باجه این بانک در سراسر کشور ، اعلام کرد که این بانک از لحاظ فیزیکی و نقاط دسترسی ، یکی از بزرگ ترین بانک های کشور است.

وی با اشاره به رتبه دوم بانک ملت در میزان منابع در نظام بانکی طی 7 سال گذشته ، ادامه داد: در عین حال این بانک با بیش از 30 درصد سهم ، بیشترین سهم را در فعالیت های ارزی و بین المللی در میان بانک های کشور دارد.

معاون مدیرعامل بانک ملت به رشد بیش از 37 درصدی کل منابع این بانک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موضوع ، نشانه اعتماد و همراهی صمیمانه مشتریان است که توانسته رتبه اول رشد منابع را برای بانک ملت به ارمغان بیاورد.

وی تعداد مشتریان بانک ملت را بیش از 19 میلیون نفر و تعداد حساب های گشایش شده نزد این بانک را بالغ بر 34 میلیون فقره ذکر کرد و یادآور شد: تاکنون بیش از 183 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی از سوی این بانک در سراسر کشور نصب و راه اندازی شده است که این تعداد تا پایان سال ، از 300 هزار دستگاه عبور خواهد کرد.

لگزایی ، نصب و راه اندازی بیش از دو هزار و 400 دستگاه خودپرداز با هدف خدمات رسانی به دارندگان کارت های شتاب در کشور را نیز از دیگر اقدامات الکترونیک بانک ملت عنوان کرد و افزود: بالغ بر یک میلیون مشتری ، کاربر تلفنبانک ملت هستند ضمن این که در میان مشتریان بانک ملت  بیش از 500 هزار مشتری اینترنتی و نزدیک به 300 هزار مشتری همراه بانک  هم وجود دارد .

به گفته وی ، شمار مشتریان شبکه های مجازی بانک ملت در سال گذشته ، بالغ بر 70 درصد رشد کرده که این امر نشاندهنده افزایش اعتماد مردم به توسعه زیرساخت ها و کیفیت خدمات الکترونیک در این بانک است.

لگزایی با اشاره به وجود دو میلیون واحد صنفی در کشور ، اظهار داشت:بانک ملت در سال های گذشته ، سرمایه گذاری قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک انجام داده و اکنون ویژگی های پایانه های فروشگاهی این بانک در برخی موارد منحصر به فرد است.

وی سرعت بالای انجام تراکنش ، کیفیت تسویه مالی و گردش های عملیاتی صاحبان صنوف با شرکت به پرداخت ملت ، حذف کارمزد عملیات پذیرندگان پایانه های فروشگاهی ، امکان واریز آنی وجوه به حساب پذیرندگان را از مزایای کارتخوان های بانک ملت عنوان کرد و گفت: با نظرسنجی از مشتریان ، هم اکنون بیش از 183 هزار پایانه فروشگاهی بانک ملت به قابلیت واریز آنی وجوه به حساب پذیرندگان ، مجهز شده اند.

معاون توسعه و فناوری مدیرعامل بانک ملت ، بسته اعتباری ویژه واحدهای صنفی پذیرنده کارتخوان های بانک ملت را از دیگر امکانات بانک ملت برای این صنوف خواند و ادامه داد: واحدهای صنفی مذکور ، متناسب با عملکرد مالی خود از طریق دستگاه های کارتخوان این بانک ، از 50 میلیون ریال تا  یک میلیارد ریال از شعبه نگهدارنده حساب ، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در جشنواره های بانک ملت ویژه پذیرندگان پایانه های فروشگاهی ،افزایش میزان عملکرد مالی روی کارتخوان ها ، احتمال برنده شدن را افزایش می دهد به نحوی که هم اکنون به ازای هر 100 هزار ریال تراکنش ، یک امتیاز برای پذیرنده کارتخوان منظور می شود و گردش های بیشتر ، امتیازات بیشتر و احتمال بالاتر برنده شدن را به همراه خواهد داشت.

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: