May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز -همگام با سياستهاي توسعه اي دولت در جهت نيل به افق چشم انداز 1404 و در راستاي تحقق آرزوهاي بلندپروازانه رسول دانيال زاده در صنعت فولاد كه همواره در دوران فعاليت كاري خود، روياي ايجاد يك مجموعه فولادي عظيم و مطرح در سطح دنيا با نام و نشان ايران و به دست جوانان برومند ايراني را در ذهن خود پرورانده و تمامي تلاش و همت خود را در اين زمينه معطوف نموده است، خط نورد سرد مجتمع فولاد گيلان بلافاصله پس از راه اندازي خط نورد گرم با بهره گيري از به روزترین تکنولوژی دنیا و براساس استاندارهای بین الملی در سال 1386 به بهره برداري رسيد. ظرفيت توليد سالانه اين خط نورد، 500 هزار تن انواع ورق های نورد سرد با كيفيت ساختماني و كششي مي¬باشد كه در صنایع مختلف و حساس اعم از خودروسازی، ساختمانی و صنایع خانگی كاربرد دارد.
 
مروري بر خط نورد سرد بزرگترين مجموعه نورد ورق كشور در بخش خصوصي(مجتمع فولاد گیلان)

هدف رسول دانیال زاده از تأسیس این مجتمع فولادي بزرگ، تولید محصولات با کیفیت صادراتي و در سطح استاندادرهاي بين المللي، كمك به توسعه صنايع توانمند داخلي در مناطق مستعد و غيرمركزي كشور، اشتغال زايي براي جوانان اين مرز و بوم، كمك به سياست تمركززدايي و كاهش مهاجرتها،  تقويت بخش خصوصي صنعت فولاد كشور و شكستن انحصار دولتي حاكم در اين صنعت در راستاي منويات رهبري نظام و سياست هاي كلان كشور در همين زمينه، كمك به پيشبرد روند توسعه اقتصادي كشور با توجه به نقش بازر صنعت فولاد در شاخصهاي توسعه كشورها و نهايتاً  اعتلاي بيش از پيش نام ايران در صنعت فولاد منطقه و جهان بوده است. وي همچنين همواره خود را متعهد به مسئوليت هاي اجتماعي، رعايت مسائل زيست محيطي، كمك به مسائل معيشتي كاركنان و حفظ شايسته سالاري دانسته و در اين راستا از هيچ تلاشي فروگذار ننموده است.
 
مروري بر خط نورد سرد بزرگترين مجموعه نورد ورق كشور در بخش خصوصي(مجتمع فولاد گیلان)

اساس کار این مجتمع بر پایه تولید محصولات با کیفیت بين المللي، تعهد به مسئولیتهای اجتماعي و زیست محیطی، توسعه ظرفيت سرمايه انساني متخصص در صنعت فولاد  و رونق بخشي به اقتصاد کشورمی باشد.    
 
مروري بر خط نورد سرد بزرگترين مجموعه نورد ورق كشور در بخش خصوصي(مجتمع فولاد گیلان)
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: