ورود به مرحله دوم افزایش سرمایه؛
کد خبر: ۳۲۳۱۴۲
۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
0
پول نیوز - مرحله دوم افزایش سرمایه «فولاژ» خیلی زود به جریان افتاد تا طرح توسعه شرکت بدون وقفه پیش رود و طبق زمانبندی انجام شده به بهره برداری برسد.
به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «فولاد آلیاژی ایران» در نظر دارد مرحله دوم افزایش سرمایه را به اجرا درآورد.

بر اساس این گزارش، در آخرین روزهای فروردین ماه سال جاری، سهامداران حاضر در مجمع فوق العاده این شرکت تصمیم گرفتند تا میزان سرمایه از مبلغ 499 به 600 میلیارد تومان افزایش یابد.

در مرحله اول، مبلغ سرمایه به 550 میلیارد تومان افزایش یافت و اکنون هیئت مدیره شرکت «فولاد آلیاژی ایران» تصمیم دارد مرحله دوم را به جریان بیاندازد و 600 میلیارد تومانی شود.

این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و به منظور اصلاح ساختار مالی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است که «فولاژ» تا دوره 6 ماهه نخست سال جاری 2 هزار و 767 میلیارد ريال سود خالص شناسایی کرد که در مقایسه با عملکرد نیمه اول سال قبل، رشد جالب توجه 246 درصدی را حکایت می کند.

این شرکت پروژه يزد ۱ را با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در دست اجرا دارد که تا پایان نیمه اول سال جاری 45 درصد پیشرفت داشته و برآورد شده در مرداد ماه سال 99 به بهره برداری برسد و وارد مدار تولید شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: