April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات:
کد خبر: ۳۲۴۸۴۶
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
0
پول نیوز- مجری توسعه ارتباطات روستایی گفت: در صورتی که قطعی برق در گیلان ادامه داشته باشد، از طریق ماهواره ارتباط تلفن همراه برقرار می‌شود.

به گزارش پول نیوز؛ «مهرداد ترابیان» در توییتر خود نوشت: به دنبال برف سنگین شب گذشته در استان گیلان و قطعی گسترده و طولانی شبکه توزیع برق، تعدادی از سایت‌های تلفن همراه قطع شده است که با ارسال دیزل ژنراتور و سایت سیار اصلاح می‌شود.

مجری توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات درباره جزئیات قطعی ارتباط تلفن همراه به ایرنا گفت: از شب گذشته در استان گیلان بیش از هشت ساعت برف باریده که این اتفاق منجر به قطع برق شده است.

وی افزود: سایت‌های تلفن همراه با باطری کار می‌کنند و معمولا پس از گذشت سه تا پنج ساعت از قطع برق می‌توانند به کار خود ادامه بدهند. اما از آن‌جایی که قعطی برق بیش از این زمان ادامه داشته، متاسفانه تعدادی از سایت‌ها خاموش شده‌اند.

ترابیان افزود: البته هاب سایت‌های استان همگی در حال کار کردن هستند، اما سایت‌های دیگر از کار افتاده‌اند. مسئولان استان قول داده‌اند که تا ساعاتی دیگر برق وصل شود. اکنون ۷۵ درصد سایت‌ها تلفن همراه روشن هستند و ۲۵ دچار قطعی شده‌اند.

او در خصوص ارسال دیزل ژنراتور برای روشن شدن سایت‌ها و اتصال دوباره ارتباط تلفن همراه در استان گیلان گفت: مشکل اصلی در حال حاضر بارش برف و جاده‌هایی است که در برخی از آن‌ها تردد و حمل و نقل ممکن نیست.

امروز گروهی از سوی اپراتور ایرانسل عازم گیلان شده‌اند تا دیزل ژنراتور به سایت موردنظر برسانند اما در جاده مانند و پس از ساعاتی توانستند از برف بیرون بیایند. ضمن این که اپراتور همراه اول نیز که در تمام استان‌ها تیم‌های استانی دارد نیز مشغول همکاری هستند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که اگر تا چند ساعت دیگر برق وصل نشود، برنامه‌شان چیست، گفت: اگر برق وصل نشود و جاده نیز برای ارسال دیزل ژنراتورهایی که داریم آماده نباشد، باید ارتباط تلفن همراه را از طریق ماهواره برقرار کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: