April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۹۴۹
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
0
وزیر راه و شهرسازی گفت: محورهای اصلی در استان گیلان باز است و سعی داریم محورهای فرعی را هم تا فردا شب بازگشایی کنیم.

بالاخره فردا شب محورهای فرعی استان گیلان باز می شود

 

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در گیلان حضور دارد از باز بودن محور‌های اصلی این استان خبر داد و گفت: سعی داریم محور‌های فرعی را هم تا فردا شب بازگشایی کنیم.

وزیر راه‌ و‌ شهرسازی در خصوص روند بازگشایی راه‌های ارتباطی نواحی شمالی ایران اظهار کرد: دیروز هنگامی که از سمت شرق وارد استان گیلان شدم بازدید کاملی را از محور‌های شرقی و برخی از محور فرعی انجام دادم.

او افزود : با توجه به عنایت خدا و زحمات شبانه‌روزی نیرو‌های هلال‌احمر و راه و شهرسازی بازگشایی محور‌های اصلی انجام شد و در حال حاضر ترافیک در این مسیر‌ها جریان دارد.

اسلامی گفت: نیرو‌های امدادی در صدد آن هستند که مسیر‌های فرعی که به تأسیسات زیر بنایی مربوط می‌شود و وزارت نیرو برای انجام وظایف خود به آن وابسته است را هم بازگشایی کنند.

او در ادامه تصریح کرد: با توجه به تمهیداتی که از صبح زود برای بازکردن راه‌های مواصلاتی فرعی روستا‌ها در نظر گرفته‌ایم و امکاناتی که از بخش خصوصی دریافت کردیم، درصدد آن برآمدیم تا راه ۲۰۰ روستای اصلی را که بار جمعیتی دارند تا فردا شب باز کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: یک کار اساسی که ما باید تا چهار روز آینده انجام دهیم، این است که راه‌های مسدود شده در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور را باز کنیم.

اسلامی در پایان گفت: برق تمامی مناطق شهری و روستایی با توجه به هماهنگی‌هایی که با وزارت نیرو صورت گرفت، تا پایان وقت امشب وصل خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: