May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۶۱۰۵
۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
0
پس از اینکه اعلام شد عرضه اولیه دو شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر و تامین سرمایه ملت تا پایان سال ۹۸ انجام می‌شود و نماد پتروشیمی تندگویان در بازار دوم فرابورس برای عرضه اولیه درج شد، این بار معاون بازار شرکت فرابورس از عرضه اولیه پنج شرکت فرابورسی تا پایان سال خبر داد.

عرضه اولیه ۵ شرکت فرابورسی تا پایان سال

 

به گزارش پول نیوز، افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس در خصوص آخرین وضعیت شرکت‌های آماده عرضه اولیه در فرابورس تا پایان سال ۹۸گفت : عرضه اولیه پنج شرکت فرابورسی شامل «مجتمع صنایع لاستیک یزد» با نماد "پیزد"، شرکت «سیمان ساوه» با نماد "ساوه"، شرکت «صنعتی دوده فام» با نماد "شصدف"، شرکت «شیر پاستوریزه پگاه گیلان» با نماد "غگیلا" و شرکت «رایان هم افزا» با نماد "رافزا" خبر داده است.

اروجی در خصوص زمان عرضه اولیه این شرکت‌ها یادآور شد: اگر اطلاعات درخواستی از این شرکت‌ها، ق زمان‌بندی ارسال شود، تا پایان سال عرضه سهام این شرکت‌‌ها انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: