May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۰۱۰
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
0
مديرعامل بانك صنعت و معدن با تأکید بر اینکه دانش و تجارب مديران و رؤسای شعب برتر و در اعتلای بانك تأثیرگذار است، گفت: اين دانش و تجارب اندوخته ای بسیار ارزنده بوده و لازم است از طریق مدیریت دانش و فرآيند جانشين پروری در بین ديگر کارکنان و رؤسای شعب به اشتراک گذاشته شود.

دكتر مهری: مدیریت دانش و جانشين پروری در اعتلای بانك نقش مؤثری دارد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، دكتر حسین مهری به منظور تقدير از كاركنان شعبه مستقل توسعه ملي كه در بين شعب درجه يك اين بانك رتبه نخست را به خود اختصاص داده است، امروز دوشنبه دوازدهم خردادماه در جمع كاركنان اين شعبه حضور يافته و اعلام داشت: شناسايي شعبي كه عملكرد مطلوب و قابل قبولي در ارتقاي شاخص های تعيين شده داشته اند، سبب پويايی و اعتلای اهداف بانك شده و افزون بر آن يك محيط رقابتی سالم بوجود می آورد كه همكاران با انگيزه مضاعف برای تحقق اهداف و برنامه های بانك كوشا باشند.


دكتر مهری اعلام داشت: در سال جهش توليد انتظار از شعب برتر و موفق بيشتر است و اين موفقيت مسؤليت سنگيني براي برآورد انتظارات ذينفعان و مشتريان بانك بر دوش آنان قرار مي دهد.


وي با ابراز خرسندي از رضايت مشتريان شعبه توسعه ملي گفت: بدون شك رضايت مشتريان از عملكرد اين شعبه در موفقيت آن تأثير زيادي داشته است و اميدواريم در سال جديد با مديريت كارآمد رياست شعبه و تلاش همکاران شاهد موفقيت هاي بيشتر آنان در سطح ملی باشيم.


مدیرعامل بانک صنعت ومعدن افزود: ارزش آفريني براي مجموعه بانك وظيفه تمامي همكاران است و براي توزيع امکانات و تخصيص منابع بيشتر شعبي كه عملكرد مثبت و ممتازي دارند در اولويت قرار مي گيرند.
دکتر مهری بيان داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۷۵ درصد ریسک بانک‌ها ناشی از ریسک اعتباری است بنابراين شناسایی عوامل مؤثر بر ریسک اعتباری بانک ها توسط رؤسای شعب نقش مهمی در کنترل و کاهش مخاطرات بانك ها دارد. روسای شعب با تعامل مناسب با مشتريان و بررسي دقيق اهليت و صلاحيت آنان می توانند ریسک اعتباری را به ميزان قابل توجهي کاهش دهند و در هدايت منابع بانك به سمت توليد و اشتغال پايدار نقش آفريني كنند.


وی اظهار داشت: تفکیک شعب برتر و فعال و تجلیل از آنها بیانگر این موضوع است که مديريت ارشد بانك اهمیت بسیار ویژه‌ای براي كار تيمي و تلاش هاي تمامي كاركنان اين شعب قائل است و جایگاه آنها را در پیشبرد و توسعه اهداف و سياستهاي بانك مهم و حياتي می‌داند.


مدیرعامل بانك صنعت و معدن خاطرنشان كرد: رؤسا و كاركنان شعب برتر با وجود تمامی مشکلات، چالش‌ها و کاستی‌ها توانسته‌اند عملکرد مثبتي داشته باشند كه بدون شك این کوشش‌ها بسيار حائز اهميت بوده و مدنظر قرار مي گيرد.


دكتر مهری تصریح كرد: انتظار مي رود همکاران در تمامي سطوح سازمان، با تأسی و الگوبرداري از مديران، رؤسا و كاركنان شعب موفق و به کارگیری روش‌ها و نوع برخورد آنها با مسائل در زمينه هاي مختلف کاری و تخصصي به دنبال بهبود مستمر و ارتقاي كيفيت عملكرد خود باشند.


وي يادآور شد: با وجود کارکنان متخصص و متعهد در اين بانک و برنامه ريزي صحيح و به كار بستن دقيق دستورالعمل ها و سياستهاي تدوين شده در مسير حمايت از كارآفرينان و صنعتگران كشور از هيچ كوششي فروگذار نخواهيم كرد و مجموعه بانك صنعت و معدن همچون گذشته در كنار توليدكنندگان و در خدمت اقتصاد و صنعت كشور خواهد بود.


مديرعامل بانك صنعت و معدن در پايان با اشاره به تقدير مدير كل صنعت معدن و تجارت و استاندار استان تهران از عملكرد مثبت اين شعبه از تلاش های يكايك كاركنان قدرداني و تشكر كرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: