رشد درآمدها به مدد نرخ ها؛
کد خبر: ۳۳۳۲۱۶
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
0
هر چند که از نظر مقداری بازار فروش محصولات «ستران» رشد نداشته اما؛ نرخ های فروش جورکشی کرده اند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، در سومین ماه از سال 99 شرکت «سیمان تهران» 496 میلیارد ريال فروش داشت که 4 میلیارد ريال بیشتر از اردیبهشت ماه است.


مقدار فروش 3 هزار تن رشد در خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه نشان می دهد و از سوی دیگر، نرخ فروش حدود 10 هزار ريال افت نشان می دهد.


همان طور که در تصویر مشخص است درآمدهای ماهانه «ستران» در سال جاری بالاتر از سال قبل بوده و انتظار می رود با توجه به تصویب افزایش نرخ سیمان، این روند ادامه یابد و درآمدهای سیمان سازان در سال جاری رشد مطلوبی نسبت به سال قبل داشته باشد.

 

در مجموع، «ستران» در فصل اول سال جاری یک هزار و 213 میلیارد ريال درآمد فروش محصولات شناسایی کرد؛ در حالی که در مدت مشابه سال قبل درآمد 869 میلیارد ريالی کسب کرده بود.


رشد 40 درصدی درآمدها در بهار 99 نسبت به بهار 98 ناشی از افزایش نرخ های فروش سیمان است؛ چرا که مقدار فروش نتوانسته به میزان بهار 98 برسد و کاهش مقداری را شاهد هستیم.

ستران
نرخ فروش سیمان در 3 ماهه نخست سال 98 حدود 1.4 میلیون ريال در هر تن بود که در مدت مشابه سال 99 به 1.9 میلیون ريال افزایش یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: