May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۴۳۳
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
0
سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به شیوه جدید کلاهبرداری و اخاذی از مردم با عنوان «ثبت نام و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان» هشدار داد.
برای کلاه‌برداری از جاماندگان سهام عدالت از چه شیوه‌ای استفاده می‌کنند؟
به گزارش پول نیوز، با اعلام روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، پیرو انتشار خبر‌های نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوان «تخصیص سهام عدالت به جاماندگان» از طریق انتشار لینک سایت‌های جعلی منتسب به نام سازمان خصوصی سازی در شبکه‌های مجازی، این سازمان اعلام کرد: حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر گردیده است.

در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد نمودن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیماً به یک درگاه الکترونیکی هدایت می‌شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می‌گردد.

این سازمان ضمن تکذیب موضوع تخصیص سهام عدالت به افراد جدید یا جامانده اعلام می‌نماید در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد نمود و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: