کد خبر: ۳۳۶۹۳۱
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
0
گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا از روز سه شنبه مورخ ۴ شهریور ۱۳۹۹، ثبت نام اولیه فروش برخی محصولاتش را برگزار کند. در این طرح فروش خودرو، رانا پلاس و دنا پلاس تنفس طبیعی نیز در کنار سایر محصولات عرضه می شوند.
به گزارش پول نیوز، در بخشنامه جدید ایران خودرو محصولاتی چون دنا پلاس، پژو ۲۰۷i دستی، پژو پارس LX، رانا پلاس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ عرضه می شوند و موعد تحویل خودروها اردیبهشت تا تیر ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است. در این طرح فروش، مشتریانی می توانند اقدام به ثبت نام نمایند که در ۴۸ ماه گذشته در پیش فروش ها و فروش های ایران خودرو و سایپا شرکت نکرده باشند و این امکان را داشته باشند تا سند خودرویشان را تا یکسال در رهن شرکت قرار دهند. همچنین متقاضیان نباید پلاک انتظامی فعالی را به نام خودشان داشته باشند. سود مشارکت این طرح فروش ۹ تا ۱۱ درصد اعلام شده و سود انصراف ۳ درصد در نظر گرفته شده است.

مشتریان رانا پلاس می توانند با ودیعه اولیه ۶۲ میلیون تومان، حواله این سدان فیس لیفت را به دست آورند و متقاضیان دنا پلاس هم باید ۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت ایران خودرو واریز کنند.

رنگ خودروهای پیش فروش شده
این خودروساز اعلام کرده است که رانا پلاس با رنگ های خاکستری، مشکی، نقره ای و سفید قابل سفارش گذاری است و دنا پلاس را هم می توان با رنگ های سفید، نقره ای، مشکی و خاکستری متالیک تحویل گرفت.
 
البته که این طرح فروش بر اساس قواعد جدید عرضه به سبک «مشارکت در تولید» تنظیم شده و تحویل خودروها برای بیش از یک سال و نیم دیگر است. همچنین با توجه به مدت زمان انتظار برای تحویل خودرو، امکان پیش بینی قیمت در زمان تحویل وجود ندارد و بدیهی است که بر اساس قوانین، ایران خودرو معیار روز را جهت تکمیل وجه مشتریان اعلام می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: