"مجید گرشاسبی" گفت: این نوع پوششهای بیمه ای، تبلیغ برای شرکت بیمه گر است، زیرا اگر قرار باشد یک رشته بیمه جدید و یک نوع بیمه نامه ایجاد شود، باید یک جامعه بیمه پذیری در آن وجود داشته باشد.
به تازگی شرکت
بیمه تعاون، معده حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر را بیمه کرده است.
مستر تیتر یک فعال فضای مجازی بوده که با حضور در رستورانهای مختلف و پس از تست غذاهای آنها راجع به مواردی همچون کیفیت غذا و محیط رستوران، مطالبی را بیان میکند.
گرشاسبی، بیان کرد: در یک مقطعی، صنعت بیمه نتوانست بیمه نامه سرطان و یا نازایی را بفروشد، چون مورد استقبال قرار نگرفت حال چه برسد به اینکه افراد بخواهند معده خود را در برابر یکسری آسیبها بیمه کنند.
این کارشناس صنعت بیمه، گفت: به فرض اینکه شخصی هم بیمه نامه برای یک معده خود تهیه کند تا اگر آسیبی برای او ایجاد شد پوشش داده شود، اما در نهایت این موضوع بیشتر تبلیغات برای شرکت بیمه گر است، زیرا تمامی افراد جامعه آن فرد مشهور را نگاه میکنند و نام آن شرکت بیمه دائما تکرار میشود.
وی، ادامه داد: در حقیقت شرکت بیمه گر به جای آنکه تبلیغات محیطی در خیابان انجام دهد از روش بیمه اعضای بدن افراد مطرح استفاده میکند که اخیرا شرکت بیمه تعاون هم این کار را انجام داد وبا توجه به جلب توجه فرد بیمه شده این یک روش خوب برای تبلیغ شرکت بیمه بود.
این کارشناس صنعت بیمه، معتقد است که ارایه بیمه نامههای خاص به افراد، جامعه آماری و قانون اعداد بزرگ را در برنمی گیرد و افراد جامعه آن بیمه نامه را تهیه نمیکنند، اما روش مناسبی برای تبلیغات شرکت بیمه است.
گفته میشود که شرکت بیمه ایران هم در آبان ماه سال ۱۳۹۵ حنجره سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی را بیمه کرده بود.