May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری؛
کد خبر: ۳۸۱۶۹۸
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
0
دکتر موسوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی گفت: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری، آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق اهمیت مضاعفی دارد و همکاران این مجموعه باید از نظر اخلاقی از بهترین همکاران سازمان باشند. به طور کلی نیز برنامه‌ریزی‌ها و فرایند‌ها در سازمان باید به گونه‌ای باشد که بر پیشگیری از بروز تخلف متمرکز باشیم تا سازمان در مسیری قرار گیرد که با گذشت زمان، شاهد کاهش تعداد و بروز تخلفات باشیم.
توجه به آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق در حوزه تخلفات اداری ضروری است
دکتر میرهاشم موسوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی گفت: فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین را خدمت تمامی سوگواران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم در این ایام بتوانیم زیر خیمه نورانی امام حسین علیه‌السلام زنگار دل‌های خود را برطرف کنیم و به ظرفیت معرفت امام دست یابیم. مهمترین ثمره محرم همین است که ظرفیت و معرفت امام شناسی را در خود افزایش دهیم.

دکتر موسوی افزود: شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع سلامت در مکتب امام حسین (ع) پرورش یافته‌اند و در بالاترین مقام بندگی و ایثار قرار گرفته‌اند. عزت و احترام خانواده معظم شهدا نیز به دلیل ایستادگی برسراین ویژگی‌هاست. امیدواریم ما نیز در زیر بیرق امام حسین (ع) بتوانیم به اندازه وسع و ظرفیت خود از مکتب اهل بیت علیهم‌السلام بهره ببریم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های یوسف طوقانی در دوره تصدی مدیریت دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری گفت: در سال‌های گذشته اقدامات و زحمات قابل توجهی در این دفتر انجام شده است، اما قطعاً کار‌ها و اقدامات فراوانی نیز برای انجام باقی مانده است. امیدواریم آقای میثم جعفری در ایفای مسئولیت در این دفتر موفق باشند.

دکتر موسوی بر لزوم استفاده از افراد متخصص و مسلط به دانش سازمانی در حوزه‌های مختلف و افزایش همزمان دانش حقوقی مورد نیاز در حوزه تخلفات اداری تأکید کرد و گفت: در حوزه رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و تسلط به دانش روز، تذهیب اخلاقی، تعهد و اخلاق اهمیت مضاعفی دارد و همکاران این مجموعه باید از نظر اخلاقی از بهترین همکاران سازمان باشند. به طور کلی نیز برنامه‌ریزی‌ها و فرایند‌ها در سازمان باید به گونه‌ای باشد که بر پیشگیری از بروز تخلف متمرکز باشیم تا سازمان در مسیری قرار گیرد که با گذشت زمان، شاهد کاهش تعداد و بروز تخلفات باشیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، میثم جعفری را به عنوان سرپرست دفتر رسیدگی به تخلفات اداری سازمان تأمین اجتماعی منتصب کرد و از خدمات یوسف طوقانی تقدیر شد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای میثم جعفری

با سلام و صلوات بر محمد و آل‌محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت بی‌انت‌های الهی و تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و مبتنی بر سه اصل "تحول"، "عدالت"، "اعتماد افزایی" در فصل نوین حکمرانی تأمین اجتماعی در دولت سیزدهم؛ با موفقیت در این مسئولیت خطیر موجبات قرب‌الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فراهم گردد.

روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: