May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۶۶۳
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
شرکت بیمه کوثر به منظور ترغیب و تشویق شبکه فروش و نیز افزایش سطح رضایت مشتریان طرح انگیزشی ارمغان مهر بیمه‌های زندگی ویژه نمایندگان و بیمه‌گذاران را برگزار می‌کند.
برگزاری جشنواره ارمغان مهر بیمه‌های زندگی کوثر
این جشنواره با هدف ترویج و توسعه بیمه‌های زندگی در میان عموم مردم و نیز ارتقای همکاری، رقابت و کار گروهی در بین نمایندگان طراحی شده است.

معصومه نجات‌بخش رونق بیمه‌های زندگی در کشور را یکی از ماموریت‌های راهبردی این شرکت برشمرد و خاطرنشان کرد: با توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و نیز استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب کارگزاران رسمی بیمه که در رشته زندگی فعال هستند، بیش‌ازپیش شاهد ارتقای سهم بیمه‌های زندگی در شرکت بیمه کوثر و به نوبه خود در صنعت بیمه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این طرح تا ٢٢ مهر ماه ادامه دارد و از نمایندگانی که بیشترین امتیاز را در هر سطح کسب کنند در سالروز تاسیس بیمه کوثر تجلیل می‌شود، افزود: در این جشنواره، به نمایندگان دارای فروش بیشتر نسبت به مدت مشابه و براساس شاخص‌های تعریف شده، جایزه نقدی و غیر نقدی اهدا می‌شود.

معاون بازاریابی شرکت از اعطای هدایای ارزنده و ارائه تسهیلات ویژه به بیمه‌گذاران نیز در این رابطه خبرداد و گفت: علاقه‌مندان به خرید بیمه‌های زندگی می‌توانند به نمایندگان، سرپرستی‌ها و شعب شرکت بیمه کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند.

نجات‌بخش با اشاره به اینکه جشنواره‌های مشابهی در بخش فروش بیمه‌های اموال، مسئولیت و زندگی تا پایان سال برای نمایندگان و بیمه‌گذاران طراحی شده است، اظهار کرد: این جشنواره‌ها طی دوره‌های زمانی مشخص تا پایان اسفند برگزار می‌شود و در این فواصل زمانی از نمایندگانی که بالاترین امتیاز در وصولی حق‌بیمه را داشته باشند به‌صورت جداگانه با جوایز نقدی و غیر نقدی تجلیل می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: