کد خبر: ۳۸۷۶۶۰
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴
0
دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در شرکت بیمه میهن با مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت دیدار و پیرامون مسائل جاری گفتگو کرد.

بیمه میهن در دوره جدید مدیریتی و با تحولات و رویکرد‌های جدید، مسیر رشد و شکوفایی را طی خواهد کرد

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت در جریان این دیدارکه محمدجواد همتی مشاور مدیرعامل و معاونان و تنی چند از مدیران نیز حضور داشتند، ضمن خوش آمدگویی به دکتر کریمی و اظهار خرسندی از حضور ایشان در بیمه میهن، گزارشی از وضعیت این شرکت و سیاست‌ها و برنامه‌های در دست اقدام ارائه کرد.

مدیرعامل بیمه میهن همچنین ضمن قدردانی از همراهی دبیرکل با مجموعه بیمه میهن و توجه به مسائل این شرکت، نقش دکتر کریمی در ارتباط سازنده با شرکت‌های بیمه و نیز اقدامات او در تعامل با نهاد‌ها و دستگا‌های حاکمیتی برای پیگیری مطالبات صنعت بیمه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و این اقدامات را نوید بخش آینده‌ای درخشان برای صنعت بیمه دانست.

دکتر سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز ضمن استقبال از ورود سهامدار جدید به این شرکت و تبریک انتصاب آقای شیخ الاسلامی به عنوان مدیرعامل، او را شخصیتی جوان و با انگیزه توصیف و ابراز امیدواری کرد که این شرکت با تحولات و رویکرد‌های جدید، مسیر رشد و شکوفایی را طی نماید و اهداف راهبردی خود و صنعت بیمه را محقق سازد.

دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت بحمدالله سهامداران و تیم جدید مدیریتی بیمه میهن از نیرو‌های تخصصی و ارزشی هستند و امیدوار است بیمه میهن با پشتوانه این سهامداران و ظرفیت‌های خوبی که دارد، بتواند با تدبیر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جوان، گام‌های ارزنده‌ای برای پیشبرد امور این شرکت بردارند.

وی افزود سندیکای بیمه گران نیز از هرگونه کمکی به بیمه میهن فروگذار نخواهد کرد و با همه توان در خدمت بیمه گران و صنعت بیمه است و از تمام ظرفیت‌های خود برای بهبود و پیشبرد امور استفاده خواهد کرد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: