May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین:
کد خبر: ۳۸۷۸۴۷
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، اظهارکرد:باشگاه مشتریان یا شعبه مجازی بیمه کارآفرین به تمامی کارگزاران و شبکه فروش این امکان را می‌دهد که که بدون مراجعه به شعبه، بیمه نامه صادرکنند.

باشگاه مشتریان کارآفرین با استقبال شبکه فروش مواجه شد

"علیرضا حجتی"، گفت:یکی از دغدغه‌های کارگزاران این است که وقتی می‌خواهند بیمه نامه‌ای را صادر کنند حتما باید به شعبه مراجعه کنند، اما در شعبه مجازی کارآفرین دیگر دغدغه صدور وجود ندارد.

وی، ادامه داد: در صفحه اصلی سایت بیمه کارآفرین دو بخش برای باشگاه مشتریان یا شعبه مجازی و دیگری خرید آنلاین بیمه نامه وجود دارد که کارگزاران برای صدور بیمه نامه ازهردوی این دو امکان می‌توانند استفاده کنند.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، اذعان داشت که در شعبه مجازی کارآفرین کارگزار با کد خود که در سیستم ثبت شده، اطلاعات را وارد و محل تحویل بیمه نامه را مشخص می‌کند و می‌تواند بیمه نامه را صادرکند.

حجتی، یکی ازمزایای این شعبه مجازی را صدور بیمه نامه درهرلحظه برشمرد وگفت: دیگر دغدغه اتمام ساعت کاری شعبه یا در دسترس نبودن مدیر شعبه وجود ندارد و بیمه نامه‌های بسیاری از جمله شخص ثالث، بدنه اتومبیل، مسافرتی، طرح‌های مختلف آتش سوزی و زندگی دراین سیستم وجود دارند.

وی، تصریح کرد: استفاده ازاین خدمات بیمه کارآفرین، نیازی به سوئیچ بیمه مرکزی هم ندارد و اگر بیمه نامه نیازبه بررسی پزشک داشته باشد، آنلاین به پزشک ارسال می‌شود وپزشک نظر خود را ابراز می‌کند.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، گفت: تاسیس باشگاه مشتریان یکی از خدمات بزرگی است که توسط شرکت بیمه کارآفرین انجام شده و سازمان فروش تمام بیمه نامه‌های خود را از این طریق صادر می‌کنند.

حجتی، یکی از دغدغه‌های نمایندگان را فعالیت با بازاریابان عنوان کرد وگفت: باشگاه مشتریان این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا هر شخصی می‌تواند بازاریابان زیرمجموعه خود را درسیستم تعریف کند و به هر بازاریاب یک کد بدهد و تفاوت آن با سیستم سنتی این است که وقتی بازاریاب با کد خود وارد سیستم می‌شود بیمه نامه تا زمانی که حق بیمه واریز نشود صادر نمی‌شود و دیگر دغدغه دریافت حق بیمه از سمت بازاریاب وجود ندارد.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه کارآفرین، افزود: شرکت بیمه کارآفرین به صورت واقعی به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود هر چند که در ابتدا مقاومت‌هایی وجود داشت، اما در حال حاضر این موانع رفع شده است.

حجتی، اظهارکرد: هرسیستمی در ابتدای کار خود مشکلات زیادی دارد، اما درحال حاضر شعبه مجازی بیمه کارآفرین روی روال عادی خود قرار رگفته و این امر باعث شده که بازاریابان، کارگزاران و نمایندگان استقبال زیادی ازآن داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: