کد خبر: ۳۸۹۶۳۶
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شرکت بیمه باران، روز گذشته با حضور علیرضا هادی مدیرعامل، معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

انتصاب سرپرست جدید مدیریت سرمایه انسانی بیمه باران

مهسا محمدیان با حکم مدیرعامل به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی بیمه باران منصوب شد. او که اکنون دانشجوی دکتری مدیریت دولتی است، حدود ۱۲ سال سابقه فعالیت در این زمینه را دارد.

محمدیان سومین مدیری است که طی یک ماه اخیر به جمع مدیران بیمه باران اضافه شده است. او پیش از این مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی هلدینگ بین‌المللی بلو اند پی و ریاست حوزه اداری و پشتیبانی شرکت تاسیسات دریایی ایران را بر عهده داشته است.

در نشست معارفه او، علیرضا هادی با تاکید بر اهمیت نقش بی‌بدیل سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: این‌روز‌ها تاثیر جایگاه نیروی انسانی کوشا، متعهد و متخصص در نیل به برنامه‌های راهبردی سازمان بر هیچ شخصی پوشیده نیست. راهبرد‌های مقتضی مدیریت نیروی انسانی نه تنها در درازمدت، بلکه تاثیر خود را در فواصل کوتاه‌مدت نیز نشان می‌دهد.

او در ادامه افزود: ما عمیقا به این اصل باور داریم که جذب، نگهداشت و توسعه فرهنگ سازمانی یکی از محور‌های اساسی حرکت در جهت پیشرفت و ارتقای شرکت‌ها است. بر همین اساس با انتصاب سرکار خانم محمدیان امیدوار به مدیریت شایسته استعداد‌ها و پیشبرد اهداف متعالی سازمان هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: