کد خبر: ۳۹۰۷۱۷
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
0
دوج در ماه اکتبر پس از تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک بهبودی قوی داشت و به سرعت ۱۵۰ درصد از ۰.۰۶ دلار به ۰.۰۱۵ دلار افزایش یافت.

فرصت ویژه ایلان ماسک برای یک رمز ارز

دلایل زیادی برای خوش بین بودن در مورد چشم انداز دوج کوین وجود دارد، حتی با وجود اینکه قیمت دوج همچنان بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است. توسعه دهندگان مشتاق هستند تا ابزار اضافی را برای افزایش ارزش پیشنهادی سکه پیاده سازی کنند و برخی گمان می‌کنند که ایلان ماسک یک مورد استفاده برای دوج در پلتفرم توییتر پیدا خواهد کرد.

این راهنما پیش‌بینی بالقوه قیمت دوج کوین را برای ماه‌ها و سال‌های آینده پوشش می‌دهد، فرصت‌های احتمالی برای سکه را برجسته می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه امروز در دوج با کارمزد‌های معاملاتی کم سرمایه‌گذاری کنید.

بررسی اجمالی پیش بینی قیمت دوج کوین
قیمت دوج کوین در حال حاضر بین ۰.۱۱ تا ۰.۱۲ دلار در نوسان است. برای کمک به روشن شدن چشم‌انداز بلندمدت سکه، در زیر مروری کوتاه بر پیش‌بینی دوج کوین ما برای سال‌های آینده ارائه شده است:

پایان سال ۲۰۲۳ - دوج کوین موارد استفاده در دنیای واقعی دارد، مانند انعام آنلاین - اگر بتوان موارد بیشتری را پیاده‌سازی کرد، ممکن است دلیل بیشتری برای مردم وجود داشته باشد که دوج را برای کاربرد آن نگه دارند. برخی حدس می‌زنند که اکنون می‌تواند توسط ماسک در پلتفرم توییتر ادغام شود. سپس می‌توانیم ببینیم که قیمت دوج کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۰.۶۰ دلار می‌رسد.

در پایان سال ۲۰۲۴، افزایش قیمت دوج کوین به ۰.۶۰ دلار، سرمایه‌گذاران بسیاری را FOMO و مشتاق ورود به بازار قبل از انفجار احتمالی سکه می‌کند. افزایش تقاضا برای سکه باید قیمت آن را تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۶۵ دلار برساند.

پایان سال ۲۰۲۵ - در نهایت، رسیدن به بالاترین رکورد‌های تاریخ می ۲۰۲۱ همچنان بسیار عالی خواهد بود، اگرچه بازاریابی مداوم و کاربرد بیشتر می‌تواند به دوج در دستیابی به این شاهکار کمک کند. با در نظر گرفتن این موضوع، پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت دوج کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۴ به سطح ۰.۷۵ دلار در حدود بالاترین رکورد سابق خود بازگردد.

تاریخچه قیمت دوج کوین
لوگوی دوج به‌عنوان یکی از بهترین میم‌کوین‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال، دوج کوین گذشته‌ای پرنوسان داشته است، با اوج‌های باورنکردنی و به دنبال آن افت‌های چشمگیر. در نهایت، سازندگان دوج کوین هرگز انتظار نداشتند که این سکه جذابیت انبوهی را که دارد ایجاد کند و بیشتر تحلیلگران بازار انتظار نداشتند که این ارز این جذابیت را حفظ کند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید تاریخچه سکه را قبل از فرو رفتن در پیش بینی قیمت دوج کوین بررسی کنیم.

دوج کوین توسط دو مهندس نرم افزار، بیلی مارکوس و جکسون پالمر، به شوخی در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد. سازندگان قصد داشتند جذابیت اولیه ارز‌های دیجیتال را تقلید کنند، بنابراین آن‌ها دوج کوین را به عنوان یک "سیستم پرداخت" با چهره یک سگ شیبا اینو ایجاد کردند، شبیه به میم معروف دوج. هنگامی که سکه به بازار عرضه شد، مارکوس و جکسون انتظار نداشتند که شتاب بیشتری به دست آورد -، اما برعکس اتفاق افتاد.

قیمت دوج کمی پس از راه اندازی در سال ۲۰۱۳ بیش از ۳۰۰ ٪ افزایش یافت که برای توسعه دهندگان شگفت انگیز بود. این روند صعودی در سال‌های بعد ادامه یافت و در اوایل سال ۲۰۱۸ به ۰.۰۱۷۰ دلار رسید، به این معنی که سکه برای اولین بار ارزش بازار ۲ میلیارد دلاری را شکست.

با این حال، اگرچه این افزایش قیمت‌ها چشمگیر بود، اما در مقایسه با حرکت‌هایی که توسط کسانی که سرمایه گذاری در بیت کوین و سایر ارز‌های دیجیتال بزرگ را انتخاب کردند، همچنان قطره‌ای در اقیانوس بود.

قابل توجه‌ترین حرکت در قیمت کریپتو دوج کوین در اوایل سال ۲۰۲۱ رخ داد، زمانی که قیمت بین ژانویه تا مه بیش از ۸۶۰۰ درصد افزایش یافت. بیشتر این امر به دلیل توجه گسترده رسانه‌های اجتماعی، همراه با ذکر نام‌های مطرحی مانند ایلان ماسک، اسنوپ داگ و مارک کوبان بود. دوج در ۸ می ۲۰۲۱ به بالاترین قیمت ۰.۷۳۷۶ دلاری رسید - که ارزش بازار سکه را بیش از ۷۰ میلیارد دلار می‌کرد.

با این حال، این افزایش کوتاه مدت بود و قیمت دوج کوین به تدریج بیش از ۸۴ درصد کاهش یافت تا به قیمت امروزی برسد. امسال به طور خاص، دوج کوین در واقع شروع بسیار خوبی داشت و بین ۱۰ ژانویه تا ۱۴ ژانویه بیش از ۵۷ درصد افزایش یافت. باز هم، این افزایش موقتی بود و دوج کوین از آن زمان تاکنون ۴۵ درصد از ارزش خود را بر اساس قیمت امروز از دست داده است.

دوج در ماه اکتبر پس از تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر توسط ایلان ماسک بهبودی قوی داشت و به سرعت ۱۵۰ درصد از ۰.۰۶ دلار به ۰.۰۱۵ دلار افزایش یافت.

پیش بینی قیمت دوج کوین ۲۰۲۳
هنگام پیش‌بینی قیمت دوج کوین برای بلندمدت، درک این نکته ضروری است که دوج کوین مبتنی بر فناوری بلاک چین است – اگرچه کمی با سایر ارز‌های دیجیتال اصلی متفاوت است. بلاک چین دوج کوین شبیه به Litecoin است و بر اساس فناوری Scrypt است. در نهایت، این بدان معنی است که استخراج از زنجیره‌های اثبات کار سنتی پیچیده‌تر است – اگرچه دوج کوین هنوز می‌تواند بیش از ۴۰ تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

همانطور که توسط Blockchair.com اشاره شده است، بیش از ۸۳ میلیون تراکنش در شبکه دوج کوین رخ داده است که بیش از ۲۴۰۰۰ تراکنش در ۲۴ ساعت انجام شده است. میانگین کارمزد تراکنش در شبکه تنها ۰.۱۵ دلار است که بسیار کمتر از هزینه‌های سنگینی است که در شبکه اتریوم در دوره‌های شلوغی زیاد پرداخت می‌شود. به طور کلی، این آمار نشان می‌دهد که اگرچه شبکه دوج کوین مقیاس پذیرترین نیست، اما پایه محکمی برای پشتیبانی از هجوم بیشتر تراکنش‌ها در آینده دارد.

با توجه به این عامل، دوج کوین به طور گسترده‌تری به عنوان مکانیزم انعام آنلاین مورد استفاده قرار گرفته است. شایان ذکر است، اعلامیه‌ای در Subreddit رسمی دوج کوین در سال گذشته نشان داد که یک ربات انعام ایجاد شده است که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد به سایر کاربران توییتر انعام دهند. این امر باعث جلب توجه بسیاری شد، به خصوص از آنجایی که هزینه‌های انتقال دوج به شخص دیگر نسبتاً پایین است.

دوج همچنین می‌تواند برای فرآیند تأیید جدید در توییتر مورد استفاده قرار گیرد، که کاربران باید ۸ دلار در ماه بپردازند تا تیک آبی را حفظ کنند - یا به دست آورند.

به نظر می‌رسد این مسیر برای دوج کوین مناسب‌ترین مسیر در سال‌های آینده باشد، زیرا بعید است که شرکت‌های بزرگ به دلیل وضعیت میم کوین آن شروع به استفاده از DOGE کنند. همانطور که نسل‌های جوان‌تر به بازار ارز‌های دیجیتال معرفی می‌شوند، دوج کوین می‌تواند به‌دلیل زیبایی‌شناسی «قابل دسترس» سکه، به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار گیرد و مسیر‌هایی را برای پیشرفت‌های بیشتر در سرویس انعام که قبلاً ذکر شد باز کند.

به طور کلی، اگر این اتفاق بیفتد، انتظار می‌رود تقاضای بیشتری برای DOGE از سوی سرمایه گذاران خرد و کاربران اینترنت داشته باشیم. به این ترتیب، پیش‌بینی قیمت دوج کوین ما برای سال ۲۰۲۳ تخمین می‌زند که سکه می‌تواند به ۰.۶۰ دلار برسد - افزایشی ۶۵۰ درصدی نسبت به قیمت امروز.

چشم انداز بلندمدت قیمت
نمونه‌ای که بهترین کوین‌های DeFi ارائه می‌کنند بدون شک نمونه‌ای است که دوج کوین می‌تواند در دراز مدت از آن الهام بگیرد. با توجه به این که این سکه‌ها از کاربرد بالایی برخوردار هستند، تمایل دارند تقاضای بالایی از سوی سرمایه گذاران را تجربه کنند - که باعث افزایش قیمت در طول زمان می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود فضای DeFi به سرعت در حال رشد باشد، که زمینه را برای ورود سکه‌هایی مانند دوج به این بازار فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد که دوج کوین قبلاً اقداماتی را در این راستا آغاز کرده است، زیرا Yahoo Finance اخیراً گزارش داد که اکنون دوج را می‌توان برای اولین بار در یک صرافی غیرمتمرکز خریداری کرد. این سکه در حال حاضر در THORchain، یک پروتکل نقدینگی غیرمتمرکز که ارتباط با شبکه بلاک چین دوج کوین را تسهیل کرده است، فهرست شده است. از طریق این مشارکت، کاربران THORchain اکنون می‌توانند دوج را با BTC و دیگر توکن‌ها مبادله کنند.

اگرچه ممکن است این یک چیز کوچک به نظر برسد، اما در واقع از نظر دورنمای بلندمدت دوج کوین بسیار بزرگ است. مشارکت با THORchain این پتانسیل را برای دارندگان DOGE فراهم می‌کند تا از طریق "کشاورزی بازده" بازدهی سرمایه گذاری خود را ایجاد کنند - همه این‌ها بدون نیاز به تکمیل هیچ گونه بررسی KYC.

این یک دلیل اصلی دیگر برای سرمایه گذاران برای خرید و نگهداری دوج اضافه می‌کند، که خبر بسیار خوبی برای پتانسیل قیمتی دوج کوین است. به طور کلی، اگر این رمز ارز بتواند از این حرکت سرمایه گذاری کند و با نهاد‌های غیرمتمرکز‌تر شریک شود، جذابیت سکه را برای سرمایه گذارانی که به دنبال ایجاد یک جریان درآمد غیرفعال هستند، افزایش می‌دهد.

با فرض اینکه این اتفاق بیفتد، پیش‌بینی قیمت دوج کوین ما برای سال ۲۰۲۵ تخمین می‌زند که سکه می‌تواند به بالاترین سطح تاریخ ۰.۷۵ دلار - و احتمالاً فراتر از آن- بازگردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: