May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۱۸۴
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
0
هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین با حضور دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری هفدهمین کارگاه آموزشی جنگ شناختی و جهاد تبیین در اداره امور شعب استان کرمانشاه

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی فنی و دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک در این جلسه که با حضور کارشناسان، بازرسان، روسای شعب و دیگر مسئولان در اداره امور شعب استان کرمانشاه برگزار شد؛ ضمن تبیین علت و چرایی تلاش غرب برای رویارویی با ایران، به شگرد‌ها و شیوه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی و جنگ روانی در اغتشاشات اخیر اشاره کرد.

وی در ادامه سخنان خود به راهکار‌های مواجهه و خنثی‌سازی تهدیدات نوین اشاره کرد و همزمانی جنگ سایبری، رسانه‌ای و وضع تحریم‌های جدید و استفاده از اخبار جعلی را از دلایل ترکیبی بودن جنگ اخیر دانست و آگاه‌سازی افکار عمومی درباره شیوه‌ها و راهبرد‌های دشمن را به عنوان مهم‌ترین راهکار در این زمان قلمداد کرد.

در ادامه، حسینعلی بیگی معاون اداره کل مبارزه با پول‌شویی و تامین مالی تروریسم بانک ملی ایران، به حوزه پدافند زیستی از جمله پروژه‌های ایالات متحده در کاهش رشد جمعیت جهان و ایران و همچنین پدافند اقتصادی شامل حکمرانی جریان دلار در دنیا، جنگ ارزی و … اشاره کرد.

در بخش دیگری از این کارگاه آموزشی موسوی صمدی دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی و تحلیل‌گر رسانه به تشریح فنون فرزندپروری و ارتباطات خانوادگی در عصر رسانه پرداخت.

بر اساس این گزارش، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه نیز در این کارگاه آموزشی به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل اشاره و افزود که دشمنان قصد خدشه‌دار کردن اعتماد عمومی را دارند.

در پایان این کارگاه آموزشی، به سوالات، ابهامات و نقد‌های شرکت‌کنندگان در خصوص مباحث مطروحه پاسخ داده شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: