May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت به سکوی پنجم رسید
کد خبر: ۴۰۷۳۲۸
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
0
پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش توسط شرکت بهاران تدبیر کیش با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌گردد.

جزیره کیش رنگ صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش میگید

این رویداد 9 لغایت 11 بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌های جزیره کیش همراه با برگزاری همایش و نشست های تخصصی برگزار می‌گردد. از محورهای این رویداد میتوان به انتقال دانش فنی، انجام خدمات مهندسی، ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازرسی فنی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان و نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی و... اشاره کرد.

 

جزیره کیش رنگ صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش میگید

 

همچنین گفتنی است در این رویداد زمینه همکاری با شرکت­‌های دانش بنیان، سازندگان تجهیزات و شرکتهای EPCF در زمینه های متعددی همچون؛ ارائه روش های نوین بازرسی فنی، کاهش مصرف انرژی در توربین های گازی با سیکل ترکیبی، رفع مشکلات زباله سوزها و کاهش هزینه های عملیاتی ، ساخت کارتهای ابزاردقیق، ابزارهای مورد نیاز واحدهای برق، مکانیک و ابزاردقیق و... اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: