April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۱۸۹
۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
0
طی حکمی از سوی دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، مهناز مرادی به سمت معاونت فنی بیمه های اموال و مسولیت این شرکت منصوب گردید .
انتصاب مهناز مرادی به سمت معاون فنی بیمه های اموال و مسولیت بیمه داناپول‌نیوز- طی حکمی از سوی دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا ، مهناز مرادی به سمت  معاونت فنی بیمه های اموال و مسولیت این شرکت منصوب گردید .
   
به گزارش بانک و بیمه پول‌نیوز، مهناز مرادی لیسانس رشته ریاضی محض از دانشگاه اصفهان است که از سال 1376 دراین شرکت مشغول به فعالیت است. وی تاکنون در سمت های معاون شعبه طالقانی ، رییس شعبه مرکزی ، رییس شعبه طالقانی ، سرپرست منطقه یک ، مشاور معاون امور استان ها و سرپرست توسعه سیستم های نرم افزاری شرکت فعالیت کرده است .

خاطر نشان می سازد ؛ ایشان نخستین بانویی است که در سطح شرکت های بزرگ صنعت بیمه و بیمه دانا به سمت معاون فنی مدیرعامل منصوب می شود . پیش ازمهناز مرادی ، مهدی فلاح عهده دار پست معاونت فنی بیمه های اموال و مسولیت بیمه دانا بوده است .
برچسب ها: بیمه دانا ، معاون فنی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: