April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۱۸۸۲
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
0
مدیر عامل شرکت توزیع برق نواحی استان تهران گفت: با شرایط جدید کشور و لغو تحریم ها، صنعت برق وارد دنیای جدیدی می‌شود که توسعه دانش و تکنولوژی را بیش از پیش می طلبد.
صنعت برق با لغو تحریم‌ها وارد دنیای جدیدی می‌شودپول‌نیوزسید علی بربند درنشست مشترک معاونت فناوری های انرژی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری و شرکت توزیع برق استان تهران در سخنانی افق راه آینده شرکت تا سال 2030 را به تفصیل بیان کرد و گفت: با شرایط جدید کشور و لغو تحریم ها، صنعت برق وارد دنیای جدیدی می شود که توسعه دانش و تکنولوژی را بیش از پیش می طلبد.

وی افزود: تحریم ها در سال های اخیر توانمندی و تخصص داخلی، متخصصان کشور را به نحو چشمگیری افزایش داده است و بعد از لغو تحریم ها، می توان با بهره گیری از مشاوران خارجی، این تخصص و دانش را به دنیای بزرگ اطلاعات دنیا، ارتباط داد.

سیروس وطنخواه مقدم معاون فناوری های انرژی مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری نیز  اظهار داشت: هدف از این نشست بهره گیری از تجربیات و تخصصان همکاران این شرکت در پروژه های ملی است و بالا بودن سطح تخصص و دانش فنی در زمینه صنعت برق و بالاخص در بخش توزیع در این شرکت حاکی از مدیریت هوشمندانه و توان علمی و فنی همکاران این مجموعه است و فعالیت های ارزنده و منحر به فرد همکاران شرکت توزیع برق استان تهران شایسته تقدیر است.

وی از ایجاد یک سیستم حمایتی از چنین فعالیت هایی خبر داد و گفت: می توان از تجربیات و کارهای انجام شده در این شرکت در پروژه های ملی استفاده کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: انرژی ، برق ، لغو تحریم ها
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: