April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۵۵۵۱۷
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
0
در اربعین امسال حدود یک میلیون زائر از شلمچه و چزابه عازم عتبات عالیات می شوند.
اعزام یک میلیون زائر در اربعین از شلمچه و چزابهپول‌نیوز- معاون استاندار خوزستان افزود : مرزهای شلمچه وچزابه درخوزستان از مبادی تردد زائران عتبات عالیات وکربلا می باشند و سال گذشته حدود 580 هزار زائر از مرز شلمچه برای حضور در آیین های اربعین حسینی به عراق سفر کردند و پیش بینی می شود در اربعین امسال یک میلیون زائر به عتبات عالیات اعزام شوند .

ولی الله حیاتی با تاکید بر همکاری بین بخشی همه نهادها برای ارائه خدمات به زائران حسینی اظهارداشت : شهرستان های آبادان، شادگان، ماهشهر و امیدیه به عنوان شهرستان های معین خرمشهر برای ارائه خدمت به زائرانی که از جنوب خوزستان عازم کربلا هستند، تعیین شده اند.

وی با اشاره به اینکه استاندار خوزستان در بازدید از زیر ساخت های مرز بین المللی شلمچه بر بهبود کیفیت خدمات به زائران اربعین تاکید داشت گفت : 15 موقعیت (جایگاه) در مسیر 11 کیلومتری حدفاصل میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی پیش بینی که شهرستان های تعیین شده مسئولیت ارائه خدمت را در این اماکن بر عهده دارند.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: در این جایگاه ها سرویس های بهداشتی، وضوخانه و پاشویه، سپتیک دفع فاضلاب، محل استراحت، خواب و ارائه دیگر خدمات به زائران اربعین، خوابگاه کارکنان موکب، محل استقرار موکب های پذیرایی زائران و امکانات ایمنی و بهداشتی پیش بینی شده است.
برچسب ها: زائر ، اربعین ، شلمچه ، چزابه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: