April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۶۷۶۳۹
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
0
حجت الاسلام حسین خانی افزود: بصیرت انقلابی و دینی مردم و انتقال آن به همه و در بین اقشار جامعه و توجه به مرجعیت و نقش ولایت فقیه و اهمیت دادن و اجرایی نمودن به گفتمانهای ولایت فقیه، رمز پیروزی در برابر دشمنان در خنثی سازی این توطئه بوده است.
برگزاری همایش بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکوپول‌نیوز- همایش بزرگ بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان شوط برگزار شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در این همایش که در مسجد جامع شهرستان شوط با حضور حسین فروزان، مدیرعامل منطقه آزاد ماکو، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، امام جمعه  شوط  و اقشار مختلف مردم  برگزار شده بود، حجت الاسلام حسین خانی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، گفت: مردم ایران اسلامی با خلق حماسه نهم دیماه سال 88 توطئه فتنه گران را برای همیشه خنثی و چهره واقعی آنان را نمایان ساختند.

وی افزود: بصیرت انقلابی و دینی مردم و انتقال آن به همه و در بین اقشار جامعه و توجه به مرجعیت و نقش ولایت فقیه و اهمیت دادن و اجرایی نمودن به گفتمانهای ولایت فقیه، رمز پیروزی در برابر دشمنان در خنثی سازی این توطئه بوده است.

حجت الاسلام حسین خانی با تأکید بر اینکه خلق حماسه ماندگار 9 دی، مشتی بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی در حماسه 9 دی اثبات کردند که اسلام، انقلاب اسلامی، امام و رهبری را دوست دارند و به آن عشق می‌ورزند.

حجت الاسلام هاشمی، امام جمعه شهرستان شوط نیز در این همایش گفت: حماسه 9 دی‌ماه بر همبستگی و وحدت آحاد ملت به ویژه همه جریان‌ها و جناح‌های سیاسی کشور حول محور ولایت فقیه می‌افزاید و رسانه‌ها نیز در تبیین جایگاه این روز بزرگ، نقشی مهم و خطیر دارند.

در این همایش مردم و مسولین با سردادن شعارهایی، اوج بصیرت ومیثاق امت با ولایت را به نمایش گذاشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: