April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۷۸۰۹۸
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
0
پول‌نیوز- مدیرکل راه آهن جنوب گفت: به دلیل بارندگی‌های شدید و مسدود شدن خط آهن در 115 کیلومتری شمال اندیمشک، حرکت همه قطارهای امروز اهواز به سمت تهران و مشهد کنسل شده و همکاران در تلاش هستند تا این مسیر هرچه سریعتر بازگشایی شود.

عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: قطارهایی که از سوی تهران عازم اندیمشک و اهواز بودند نیز در شهرهای دورود و اراک متوقف شدند و مسافران آن‌ها به وسیله اتوبوس راهی این 2 شهر شدند.

وی افزود: حوالی ساعت 18 روز گذشته دو سالن مسافری یک قطار محلی که از دورود عازم اندیمشک بود، به دلیل بارش شدید باران از ریل خارج و این مساله موجب مسدود شدن مسیر و بروز خسارات در این منطقه شد.

درویش زاده تصریح کرد: این حادثه در منطقه لرستان و در 115 کیلومتری شهرستان اندیمشک اتفاق افتاد که قطار در مسیر حرکت خود با یک توده گل برخورد و از ریل خارج شد.

وی گفت: شدت بارندگی به حدی بوده که خاکریز‌های اطراف یکی از پل‌های شمال ایستگاه تنگه 5 نیز از بین رفته و مشکلات فراوانی را به بار آورده است؛ این مشکلات به گونه‌ای است که در خصوص بازگشایی مسیر فعلا نمی‌توان پیش بینی انجام داد.

مدیرکل راه‌آهن جنوب خاطرنشان کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی در این مناطق انجام عملیات بازگشایی بسیار دشوار است اما همکاران همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسیر به سرعت بازگشایی شود و مشکلی برای تردد قطارها وجود نداشته باشد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قطار ، خط آهن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: