April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۵۱۴۵
۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
0
واحد‌های تولیدی بیش از ۵۰ نیروی انسانی، از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند شد.
استخدام کنید، از مالیات معاف شویدپول‌نیوز- کامل تقوی نژاد گفت: آن دسته از واحد‌های تولیدی که بیش از ۵۰ نیروی انسانی دارند اگر در دوره معافیت مالیاتی خود اشتغال بیشتری را تولید کنند از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند شد.

واحد‌های تولیدی بیش از ۵۰ نیروی انسانی، معافیت مالیاتی بیشتری باید پرداخت کنند کامل تقوی نژاد رئیس سازمان مالیاتی کشور امروز با حضور در مراسم روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه شرایط برجام و رشد اقتصادی ۱۲.۵ درصدی کشور در سال ٩٥ باعث شده تا دولت برنامه ریزی ویژه‌ای برای حمایت از تولید داشته باشد، اظهارداشت: بهبود فضای کسب و کار، اصلاح قوانین و رفع قوانین زائد و ثبات اقتصادی فضا را برای توسعه بیشتر اقتصاد فراهم می‌آورد.

وی افزود: در بخش نظام مالیاتی فعالیت‌های معدنی در مناطق محروم مالیات صفر درصدی دارند. در مناطق کمتر توسعه یافته هم معافیت مالیاتی تا ۱۰ سال و برای سایر مناطق تا ٥ سال برای واحد‌های تولیدی در نظر گرفته شده است. همچنین آن دسته از واحد‌های تولیدی که بیش از ۵۰ نیروی انسانی دارند اگر در دوره معافیت مالیاتی خود اشتغال بیشتری را تولید کنند از معافیت مالیاتی بیشتری برخوردار خواهند شد.

رییس سازمان امور مالیاتی کشور در ارتباط با مالیات بر ارزش افزوده و نگرانی‌های موجود در این بخش صحبت کرد و گفت که اخذ مالیات به شیوه فعلی در کشور در 150 کشور دیگر جهان نیز در حال انجام است؛ هرچند در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: