April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۰۹۸۵۸
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
0
پول‌نیوز -  مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: پسر بچه چهارساله اردستانی که مورد ضرب و شتم جسمی قرار گرفته بود، اکنون در بیمارستان بستری شده است.

مرضیه فرشاد درباره جزئیات این حادثه افزود: گزارش کودک آزاری جسمی توسط مردم شهرستان اردستان به اورژانس اجتماعی (۱۲۳) اطلاع داده شد که بررسی این موضوع بلافاصله در دستور کار این نهاد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته آثاری از خون مردگی در بدن این کودک چهار ساله به نام امین مشاهده شد که بنا به گفته پزشکان این کودک دچار آب آوردگی ریه و ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه مادر و ناپدری این کودک نزدیکترین افراد به این کودک بودند، اظهار داشت: به محض ترخیص این کودک از بیمارستان و براساس حکم قاضی در صورتی که صلاحیت خانواده وی تأیید نشود تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه کودک به یکی از بیمارستان‌های اصفهان منتقل شده است، ادامه داد: در زمان حال وضعیت کودک برای ترخیص از بیمارستان مناسب نیست.

کودک آزاری انواع مختلفی دارد، اما مردم آن را در ضرب و شتم خلاصه می‌کنند، محروم کردن کودکان از حقوق شأن و غفلت از نیاز‌های آن‌ها کودک آزاری محسوب می‌شود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: اصفهان ، کودک آزاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: