April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازديد اعضاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان ساوه از شركت آبفاي ساوه
پول‌نیوز - نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر ساوه همراه با اعضاي ستاد امر به معروف اين شهرستان با حضور در شركت آب و فاضلاب شهرستان ساوه ضمن بررسي وضعيت و عملكرد اين شركت در حوزه امر به معروف ونهي از منكر  از اقدامات انجام شده در اين حوزه و عملكرد مطلوب آبفا ساوه تقدير نمودند.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، در جريان اين بازديد به همراه اقامه نماز جماعت به امامت امام جمعه شهرستان ساوه و حضور حداكثري پرسنل ، نماينده ولي فقيه و امام جمعه ساوه ضمن تقدير از اقدامات شركت آبفاي ساوه در راستاي پيشبرد اهداف ستاد امر به معروف و نهي از منكر  خاطر نشان كرد: خدمت به مردم يكي از برترين كارها است كه پيامبر اكرم (ص) بسيار به اين موضوع تاكيد داشته است.

در ادامه مهندس ابوالفضل شهباز ضمن ابراز خرسندي از حضور اعضاي ستادامربه معروف ونهي ازمنكر در شركت آب وفاضلاب ساوه  گزارشي از عملكردشركت دراين حوزه  وبخش هاي ديگر ارائه نمود.

گفتني است با توجه به برگزاري مسابقه قرآن به مناسبت اعياد شعبانيه درشركت آب و فاضلاب ساوه ، جوايز برندگان اين مسابقه در مراسمي كه با حضور اعضاء ستاد امر به معروف و نهي از منكر شهرستان برگزار شد به نفرات برتر اهداء شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: