April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۱۳۳۴۸
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹
0
سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری " بیمه امید" در سال 1397 با 21 درصد اعلام شد »

سود قطعی بیمه عمر و سرمایه گذاری پول‌نیوز - با توجه به تعیین سود مشارکت در منافع ، نرخ سود قطعی بیمه های عمر و سرمایه گذاری "بیمه امید" به 21 درصد رسید.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری در سال های 94 ،95 و 96 به ترتیب 23 درصد ، 21 و 20 درصد اعمال شد و مازاد سود قطعی حاصل از مشارکت در منافع ، به حساب اندوخته بیمه گذاران منظور گردید.


بیمه گذاران می توانند برای بررسی میزان سهم سود متعلقه در سال های 94 تا 97 به سایت بیمه امید بخش "استعلام وضعیت بیمه نامه " مراجعه یا از طریق تماس با عامل فروش اقدام نمایند.

در خصوص ویژگی های محصول بیمه عمر و سرمایه گذاری: از مهم ترین ویژگی های این محصول بیمه ای پوشش های فوت حادثی، نقص عضو ، هزینه های پزشکی ، سرمایه اشتغال ناشی از کارافتادگی و درمان تکمیلی بیمه گذاران عمرو سرمایه گذاری درکنار پوشش های متعارف فوت و امراض خاص است . در بیمه نامه عمرو سرمایه گذاری ، امکان واریز اقلام متفرقه حق بیمه برای بیمه گذاران مقدور می باشد که درصورت واریز از سود روز شمار بهرمند خواهند شد. .

برچسب ها: بیمه امید ، بیمه عمر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: