April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی خبر داد:
کد خبر: ۳۲۹۳۵۶
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
0
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی کشور گفت: ظرفیت ذخیره سهمیه سوخت از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده است و همه ۶۰ لیتر سهمیه سوخت را دیشب دریافت کرده اند.

به گزارش پول نیوز، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی کشور  مبنی بر امکان افزایش مدت زمان ذخیره سوخت گفت: سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های هوشمند سوخت برای خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت از ۶ ماه به ۹ ماه افزایش یافت.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: میزان سهمیه ماهیانه برای خودرو‌های شخصی بنزین‌سوز ۶۰ لیتر، دوگانه‌سوز ۳۰ لیتر و موتورسیکلت‌ها ۲۵ لیتر است.

کاهی تصریح کرد: همچنین سقف سهمیه‌ها از ۳۶۰ به ۵۴۰ لیتر افزایش پیدا کرده به طوری که ۱۸۰ لیتر به ظرفیت ۳۶۰ لیتر دارندگان کارت سوخت اضافه شده است.

او در پایان با اشاره به اینکه ۳۶۰ لیتر استفاده نشده برخی از دارنندگان کارت سوخت شب گذشته سوخت دریافت کرده اند افزود: افرادی که از سهمیه ۶ ماه خود را استفاده نکرده اند هم سهمیه اردیبهشت به کارت‌های سوخت خودروهایشان اضافه شده است و جای نگرانی نیست.

گفتنی است؛ اگر دارندگان کارت سوخت از ظرفیت ۵۴۰ لیتر خود در ۹ ماه اضافه شده استفاده نکند سهمیه ماه ۱۰ به کارت سوختشان اضافه نخواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: