احتمال تغییر نرخ طرح ترافیک؛
کد خبر: ۳۳۹۲۹۶
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
0
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران توضیحاتی درباره احتمال لغو طرح ترافیک و تغییر نرخ طرح تا پایان سال ارائه داد.

طرح ترافیک گران می‌شود؟

به گزارش پول نیوز ، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ‌درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت در موج سوم کرونا اظهار داشت: لغو طرح ترافیک در موج‌های قبلی کرونا نشان داد که نه تنها با این مساله مشکلات کاهش نمی‌یابد، بلکه نتیجه معکوس هم برجای می‌گذارد.

 

وی افزود: طرح ترافیکی که در حال حاضر اجرا می‌شود، طرح ترافیک دوره کروناست و ساعات اجرای آن کاملاً متفاوت از طرح ترافیک سابق درنظرگرفته شده است و افراد می‌توانند تا قبل از ساعت 8:30 به صورت رایگان وارد محدوده طرح شوند.

 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: تصمیم در مورد لغو طرح ترافیک در موج سوم کرونا مشابه موج‌های قبلی با ستاد ملی مقابله با کرونا است و هر تصمیمی توسط این ستاد گرفته شود قطعا لازم‌الاجرا خواهد بود.

 

علیخانی درباره اینکه آیا ساعت طرح ترافیک در پاییز تغییر می‌کند یا خیر، گفت: این موضوع طبق قوانین در حوزه اختیارات شورای ترافیک تهران است و شورای شهر فقط در مورد نرخ‌گذاری و عوارض طرح ترافیک تصمیم گیری می‌کند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال به دلیل نوسانات ارزی و تورم، نرخ طرح ترافیک دوباره تغییر می‌‌کند، گفت: با وجود اینکه امسال چندین مرتبه نرخ‌ها در بخش‌های مختلف افزایش داشته ولی هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای افزایش نرخ طرح ترافیک وجود ندارد و اگر افزایشی هم باشد برای سال 1400 صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: