کد خبر: ۳۳۹۵۶۹
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
0
در مراسم گردهمایی تبیین نقش شبکه بانکي در نظام تأمين مالي نوآوري کشور که با حضور واعظي، رييس دفتر و دكتر ستاري، معاون علمي و فن‌آوري رييس‌جمهور برگزار شد، از بانك قرض الحسنه مهر ايران به عنوان بانك برتر قدرداني به عمل آمد.

تقدیر از بانک مهر ایران در گردهمایی تبيين نقش شبکه بانکي در تامين مالي نوآوري کشوربه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در این گردهمایي که در محل ساختمان صندوق نوآوري و شکوفايي برگزار شد، سليمان توکلي عضو هيأت‌مديره بانك حضور داشت.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوري و شکوفايي به پاس خدمات شايسته بانک قرض الحسنه مهر ايران در امر تأمين مالي شرکت‌هاي دانش‌بنيان و کوشش مجدانه و ارزشمند در توسعه نظام تأمين مالي نوآورانه و دانش‌محور، با اهداي لوح سپاس از اين بانك، تقدير كردند.


در بخشی از این لوح سپاس، که با امضای سورنا ستاری معاون علمي و فن‌آوري رييس جمهور و دکتر علي وحدت، رييس هيأت عامل صندوق نوآوري و شکوفايي است، خطاب به دكتر مرتضي اكبري، مديرعامل بانك مهر ايران، ذكر شده است: «اميد است با اتكال به ايزد متعال و جد و جهد جناب‌عالي و مجموعه مديران و كاركنان گران‌قدر بانك قرض الحسنه مهر ايران در فراهم‌سازي ابزارها و راه‌كارهاي خلاقانه و كارآمد در حمايت از كاربردي‌كردن دانش و تجاري‌سازي نوآوري‌ها، شاهد جهش در اقتصاد دانش‌بنيان و تحقق اهداف عاليه و اقتصاد مقاومتي در توسعه پايدار اقتصادي كشور عزيزمان باشيم».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: