April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۱۸۱۴
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
0
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این امکان را فراهم کرده تا با واریزهای مستمر ماهانه، پس از مدت مشخصي بتوانيد تسهيلات قرض‌الحسنه دريافت کنيد.

واریز ماهانه مبالغ خرد و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنهبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، این بانک برای آن دسته از افرادي که تمايل به استفاده از تسهيلات بانک مهر ايران را داشته، اما در حال حاضر قادر به ایجاد میانگین حساب لازم برای دريافت از تسهيلات نيستند، اين امکان را فراهم کرده تا با واريز مبالغ مستمر بر اساس انتخاب خود و در يک بازه زماني مشخص، در آينده از تسهيلات اين بانک بهره‌مند شوند.

 

طرح تداوم مهر مناسب چه کسانی است؟

یکی از اقشاری که این طرح مي‌توان مناسب حال آن‌ها باشد، افرادي هستند که از تسهيلات اين بانک استفاده كرده و حداقل دو سال از بازپرداخت اقساط تسهیلات فعلی ایشان باقی مانده است. همچنين دانشجوياني که حداقل دو سال از زمان تحصیل آن‌ها باقی مانده و تمایل دارند پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه و بر اساس واریز مستمر ماهانه به‌اندازه ۲۴ مرحله، از تسهیلات بانک پس از فارغ‌التحصیلی بهره‌مند شوند.

 

مزایای طرح تداوم مهر

امکان پس‌انداز مبالغ خرد تا ۶۰ ماه و همچنین استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت انتخابی مد نظر حداقل معادل تعداد ماه‌های واريزي و متناسب با ميانگين ايجادي، اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه از زمان افتتاح حساب و واریز ۲۴ مرحله مبلغ انتخابی برای واریز مستمر ماهیانه و امکان برداشت کل مبلغ اندوخته در سپرده پس‌انداز بلافاصله پس از دريافت تسهيلات مربوطه از جمله مزيت‌هاي طرح تداوم مهر است. افزون بر اين، امکان بهره‌مندي از ۱۰ درصد ضریب بیشتر در مقایسه با تسهیلات امتيازي بانک ديگر مزيت اين طرح به شمار مي‌رود.

 

چگونه در طرح تداوم مهر شرکت کنیم؟

متقاضیان و مشتریان دارنده حساب پس‌انداز یا جاری مي‌توانند با شرکت در طرح تداوم مهر، سپرده مرتبط را افتتاح کرده، مدت زمان واريز و مبلغ مورد نظر خود را انتخاب و سپس نسبت به واريز مبالغ مستمر ماهانه خود اقدام کنند. اين افراد در پايان مدت زمان انتخابي، از تسهيلات اين طرح با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند می‌شوند.

برای مثال مشتری بانک مهر ایران که در حال حاضر دارای وام فعال به ميزان ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه بوده و متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر است، در صورت واریز مبلغ مستمر ماهیانه ۴۱۱هزار تومان به مدت ۳۶ ماه به همراه اقساط تسهیلات فعلی، می‌تواند پس از اتمام واریز مبالغ مستمر ماهانه و تسويه تسهيلات قبلي، از ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۴۸ ماهه با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: