کد خبر: ۳۴۳۰۰۹
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
0
مدیرعامل بانک سپه گفت: به سبب استحکام مالی و ترازنامه‌ای بانک سپه، مأموریت ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح با هدف اصلاح ساختار بانکی به نخستین بانک ایرانی محول شد و این پروژه ملی تاکنون با موفقیت و بدون حاشیه عملیاتی شده است.

دلیل انتخاب سپه برای راهبری طرح ملی ادغام، استحکام مالی این بانک بودبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، ضمن اعلام طلب فوق، خاطرنشان کرد: بانک سپه در نزدیک یک قرن حضور خود در صنعت بانکداری کشور همواره از بانک‌های دارای انضباط مالی و مؤثر در اقتصاد کشور بوده است و طبیعی است ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح برخی از شاخص‌های این بانک را تحت تأثیر قرار دهد؛ ولی با برنامه‌های صورت گرفته از توانمندی‌های بانک‌های ادغامی برای بهبود شاخص‌های عملکردی و افزایش سودآوری استفاده بهینه خواهد شد.

وی افزود: توجه ویژه به بهبود شاخص‌های اثرگذار در سودآوری و تقویت مؤلفه‌های بهره‌وری نیروی انسانی به‌طور هم‌زمان در چند سال اخیر از برنامه‌های محوری و کلان بانک سپه بوده است.

رئیس هیئت‌مدیره بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه طی چند سال اخیر با شعار خدمات‌رسانی مناسب به اقشار مختلف مردم با رویکرد کسب سود فعالیت کرده و با تقویت شاخص‌های مؤثر در سودآوری به موفقیت‌های مطلوبی در این زمینه دست یافته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: