کد خبر: ۳۴۵۵۵۷
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
0
رضا مصطفوی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن که به همراه رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران ارشد صنعت بیمه به خوزستان رفته است، امروز با مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مشترک مدیرعامل بیمه میهن و مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مصطفوی با حضور در دفتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان با مهندس مسعود انصاریان مدیرکل بنیاد مسکن این استان دیدار و در مورد مسائل فیمابین و همکاری های دوجانبه به بحث و گفت و گو پرداخت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان ضمن استقبال از مدیرعامل بیمه میهن و خوشامدگویی به ایشان، از همکاری ها و تعاملات خوب بیمه میهن با بنیاد مسکن و ارائه خدمات مطلوب به مردم و نهادها قدردانی کرد و بر ادامه این تعاملات و توسعه همکاری های فیمابین تأکید کرد.

مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن نیز با تاکید بر اینکه این شرکت خدمات ویژه و متمایز به مشتریان راهبردی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه می دهد، از تجمیع امور بیمه ای بنیاد مسکن نزد بیمه میهن استقبال و ابراز امیدواری کرد که ارتقای کیفیت خدمات بیمه میهن به بیمه شدگان، رضایت بیش از پیش مردم و بنیاد مسکن را به دنبال داشته باشد. در این مراسم، خانم کیانی سرپرست شعبه بیمه میهن در استان خوزستان نیز حضور داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: