April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۴۸۷۵۷
۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
0
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: دولت تولید و عرضه مسکن برای جامعه را با جدیت دنبال می‌کند تا امید به خانه دار شدن مردم حفظ شود.

به گزارش پول نیوز، محمد اسلامی، امروز سه شنبه در آیین کلنگ احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در اسلامشهر، به جریان پایدار تولید مسکن و ظرفیت ساخت در کشور تاکید کرد و افزود: از تمام ظرفیت سازندگان مسکن باید استفاده کرد و وزارت مسکن در این راه موانع را با اصلاح رویکرد و سیاست ها رفع خواهد کرد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فرایند سریع اخذ مجوز تولید مسکن نشان از رفع موانع و پشتبانی ها است.

اسلامی با بیان اینکه حوزه مسکن باید آرام باشد و نباید بازار مسکن لجام گسیخته بماند، به ساخت این پروژه در کمتر از دو سال در اسلامشهر تاکید و خاطرنشان کرد: پشتبانی مالی در این حوزه انجام می شود تا این پروژه در کوتاه ترین زمان به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز در حاشیه این آیین گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی هزار واحد آن باید توسط بنیاد مسکن انجام شود.

خلیل محبت خواه افزود: پروژه دوم نیز که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر کنگ زنی شد مربوط به احداث ۸۰۰ واحد طرح اقدام مسکن ملی است که عملیات اجرایی آن بر عهده راه و شهرسازی استان تهران است.

وی ادامه داد: این اداره کل طبق تفاهم نامه با انبوه سازان در ۱۰ شهرستان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) ۱۴ انبوه ساز به کار گرفته است و آنها را با تجهیز کارگاه ها عملیات اجرای طرح ها را آغاز کرده‌اند.

نهضت اقدام ملی طرح مسکن به سرعت در تهران پیش می‌رود و در تهرانسر نیز چهار انبوه ساز به صورت سه شیفت مشغول کار هستند و همه اینها در کنار همراهی مردم در افتتاح و تکمیل حساب‌ها می‌تواند آینده‌ای روشن برای این اقدام ملی رقم بزند.

شهریور سال ٩٨ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهوری کلنگ زنی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: