April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۳۱۲۲
۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
0
امکان انتقال وجه از مبدا کارت سه بانک سامان، سینا و ایران زمین در نرم افزار فام فراهم شد.

شرکت فام نسخه جدید نرم افزار عرضه کرد

 

فام در نرم افزاری امکان انتقال کارت به کارت را فراهم کرده است. فام برای دارندگان کارت بانک موسسه ملل امکان انتقال کارت به کارت را به وجود آورده است. فام امکان انتقال کارت به کارت را برای سایر کارت های بانکی دیگر نیز انجام داده است. فام آخرین نسخه نرم افزار خود را در پایگاه رسمی اش منتشر کرده است. فام امکان مدیریت نحوه عملکرد رمز‌های کارت را فراهم کرده است.

فام ملل

به گزارش پول نیوز، در نرم افزار فام علاوه بر امکان انتقال وجه (کارت به کارت) برای دارندگان ملل کارت و کارت بانک آینده به عنوان کارت مبدا که پیش از این وجود داشت زین پس دارندگان کارت های بانک سامان، بانک سینا و بانک ایران زمین می توانند در نرم افزار فام به سایر کارت های بانکی (شتابی) انتقال وجه نمایند.

در راستای توسعه خدمات بانکی در نرم افزار فام علاوه بر امکان انتقال وجه (کارت به کارت) برای دارندگان ملل کارت و کارت بانک آینده به عنوان کارت مبدا که پیش از این وجود داشت زین پس دارندگان کارت های بانک سامان، بانک سینا و بانک ایران زمین می توانند در نرم افزار فام به سایر کارت های بانکی (شتابی) انتقال وجه نمایند.

فام برای سایر بانک ها

این امکان برای کارت های سایر بانک ها نیز در برنامه توسعه نرم افزار فام قرار دارد.

جهت دریافت آخرین نسخه این نرم افزار می توانید به وبگاه رسمی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) به آدرس: www.fam724.ir مراجعه یا از لینک زیر استفاده نمایید.

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل در راستای توسعه خدمات بانکی در نرم‌افزار فام علاوه بر امکان انتقال وجه (کارت‌به‌کارت) برای دارندگان ملل کارت و کارت‌های بانک آینده، سامان، سینا و ایران زمین به عنوان کارت مبدا که پیش از این وجود داشت زین پس دارندگان کارت بانک ملت نیز می‌توانند در نرم‌افزار فام به سایر کارت‌های بانکی (شتابی) انتقال وجه کنند. این امکان برای کارت‌های سایر بانک‌ها نیز در برنامه توسعه نرم افزار فام قرار دارد.
 
با نصب نرم افزار موسسه اعتباری ملل مشتریان محترم می‌توانند کل خدمات مورد نیاز بانکی و اداری و اجتماعی خود را از قبیل کارت به کارت خرید شارژ از اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل دریافت موجودی، خرید بسته‌های اینترنتی، احراز هویت سجام، فعالیت در بورس، استعلام از ثبت احوال، تامین اجتماعی، بهداشت درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی، سامانه ردیابی کالای دیجیتال، پرداخت قبوض، خدمات خودرویی، دریافت‌شماره‌شبا، خدمات بدون مرز (خدمات مشاوره پزشکی) دریافت نمایند.
 
نرم‌افزار فام در راستای اهداف بانکداری الکترونیک شرکت فام پیاده‌سازی و طراحی شده است که شامل مجموعه‌ای از خدمات بانکی، مالی و رفاهی و… است. به گزارش روابط عمومی فام، استفاده از این نرم‌افزار سبب صرفه جویی در هزینه، زمان و همچنین دسترسی به سرویس‌ها و افزونه‌های (Module) متعدد برای انجام عملیات بانکی می‌شود.

فام و امکانات جدیدش

در نسخه جدید نرم افزار فام (پویانگار ملل) امکانات جدیدی همچون:

· شعبه یاب هوشمند

· فروش انواع بیمه (بیمه شخص ثالث، بدنه، موتور، مسافرتی، تجهیزات الکترونیک، درمان، کرونا و…)

· امکان ثبت نام اتباع خارجی

· امکان معرفی دوستان

· امکان قرار دادن رمز ورود به برنامه

· دریافت پیامک رمز دوم پویای کلیه بانک‌ها به صورت خودکار در زمان انجام تراکنش‌ها با اجازه اشخاص

اضافه شده است. همچنین نرم افزار فام امکاناتی همچون انتقال وجه کارتی، دریافت موجودی، خرید شارژ و بسته اینترنتی، مشاوره پزشکی، احراز هویت سجام، استعلامات و بسیاری امکانات متنوع را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و در نسخه آتی امکان ثبت، تایید دریافت، انتقال و… چک‌های صیادی افزوده خواهد شد. لازم بذکر است که نرم افزار فام دارای سه نسخه اندروید، IOS و وب می‌باشد. همچنین فام از استاندارد دسترس پذیری جهت استفاده هموطنان روشن دلان نیز پشتیبانی می‌کند.

در زمان شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامتی در خانه بمانید و با نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل کلیه خدمات بانکی اداری خود را انجام دهید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: