April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۵۴۶
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
0
اعضای شورای سیاست گذاری و دبیران پنل‌های بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه از خدمات دکتر کریمی- دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تقدیر کردند.
تقدیر دبیران پنل‌های همایش بیمه و توسعه از خدمات دبیرکل سندیکا
اعضای شورای سیاست گذاری و دبیران پنل‌های تخصصی بیست و هشتمین بیمه و توسعه از خدمات دکتر سید محمد کریمی- دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران تقدیر کردند.

در متن این تقدیرنامه آمده است؛ بیست و هشتمین همایش (بیمه و توسعه) با حضور و مشارکت بی‌نظیر سندیکای بیمه گران ایران با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار گردید که تعداد بالای مخاطبین حضوری و برخط و میزان رضایت بالای ایشان، نشان از موفقیت در ارائه مطالب ارزشمند بویژه در پنل‌های سندیکا دارد که بی شک این توفیق و افتخار، مدیون تلاش‌ها و راهبری‌های مدبرانه حضرتعالی است؛ لذا به رسم ادب و اخلاق بدینوسیله اینجانبان، اعضای شورای سیاست گذاری پنل‌های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران مراتب قدردانی خود را از زحمات و الطاف جنابعالی اعلام می‌دارد و از خداوند متعال برای آن سرور گرامی توفیق و سلامتی روزافزون مسئلت می‌نماییم.
 
تقدیر دبیران پنل‌های همایش بیمه و توسعه از خدمات دبیرکل سندیکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: