April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۴۵۸
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.
مواد شوینده تا پایان اسفند ماه گران نمی‌شود
بختیار علم بیگی با اشاره به اینکه براساس توافقات انجام شده قیمت درب کارخانه بر روی تعدای از محصولات شوینده اجرایی می‌شود، گفت: در اکثر واحد‌های تولیدی هنوز محصولات چند ماه گذشته با برچسب قیمت مصرف کننده وجود دارد که با اتمام عرضه آن‌ها به بازار، در محصولات تولید جدید برچسب درب کارخانه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید به اندازه کافی است و مردم نباید در خرید محصولات مورد نیاز خود نگران باشند، افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی در محصولات شوینده تا پایان سال اعمال نخواهد شد.

رئیس انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی تصریح کرد: در حال حاضر با نصب قیمت‌های درب کارخانه مواد شوینده گران‌تر نمی‌شود و قیمت‌ها همان قیمت‌های چند ماه گذشته است.

بیگی با اعلام اینکه در سال آینده شاید مطابق با تغییرات قیمت مواد ا‌ولیه تغییراتی در محصولات اعمال شود، گفت: البته با مثبت شدن روند مذاکرات به نظر می‌رسد ما شاهد ثبات قیمت ارز و عدم افزایش قیمت مواد اولیه باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: