April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گزارش ۱۱ ماهه عملکرد فملی منتشر شد؛
کد خبر: ۳۷۲۰۸۴
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
0
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران میزان فروش این شرکت در بهمن ماه سال جاری را ۸۴۷۴ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همچنین میزان فروش فملی در دوره ۱۱ ماهه منتهی به بهمن ۱۴۰۰، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۱۰۵ درصدی را نشان می‌دهد.
ثبت فروش ۷۱ هزار میلیاردی شرکت مس تا پایان بهمن ماه
اردشیر سعدمحمدی در این‌باره اظهار کرد: شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۱ ماه اخیر از محل فروش محصولات خود ۷۱.۳۲۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است که از این مبلغ ۸.۴۷۴ میلیارد تومان، مربوط به بهمن ماه است.
وی افزود: میزان فروش این شرکت در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۰۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مس با بیان اینکه فروش تجمیعی ۱۱ ماهه این شرکت در سال ۹۹، رقم ۳۴۶۶۹ میلیارد تومان بوده است گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این رقم تاکنون به ۷۱.۳۲۱ میلیارد تومان رسیده است.

سعدمحمدی همچنین میزان فروش بهمن ماه سال گذشته را ۳.۴۷۸ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: خوشبختانه همانطور که گفته شد فروش بهمن ماه امسال به رقم ۸.۴۷۴ میلیارد تومان رسیده و رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: