April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۲۳۰
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
0
معامله گران دیگر به اخبار غیرقطعی توجه زیادی ندارند و به دنبال مشخص شدن نهایی مذاکرات وین هستند. در صورت شکست محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی، اسکناس آمریکایی توان صعود تا محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان را خواهد داشت
بازار ارز در انتظار مذاکرات وین
در روز‌های اخیر، دامنه نوسانات دلار بسیار محدود شده و اسکناس آمریکایی توانایی تغییرات قابل توجه را از خود نشان نداده است. در حالی که فضای سیاست جهانی دستخوش تحولات اساسی است و جنگ روسیه و اوکراین توجه بازار‌ها را به خود جلب کرده است، در بازار داخلی، دلار از یک سو توان شکست محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی را نداشته است و از سوی دیگر، این ارز به زیر لایه ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی نزول پیدا نکرده است.

روز گذشته نیز دامنه نوسان دلار محدود بود و این ارز در دامنه ۲۶ هزار و ۲۰۰ الی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان تغییرات خود را به ثبت رساند. در واقع اخبار مربوط به بازگشت نماینده ایران به مذاکرات وین نیز نتوانست دلار را در مسیر کاهشی قرار دهد و از آن سو، اخبار احتمالی مربوط به تعویق مذاکرات وین نیز توجه بازیگران ارزی را به خود جلب نکرد. در روز‌های اخیر، برخی معامله گران عنوان کرده اند به دلیل جنگ اوکراین و روسیه ممکن است رسیدن به توافق هسته‌ای دشوارتر از گذشته شود.

با این حال به نظر می‌رسد معامله گران دیگر به اخبار غیرقطعی توجه زیادی ندارند و به دنبال مشخص شدن نهایی مذاکرات وین هستند. در صورت شکست محدوده ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومانی، اسکناس آمریکایی توان صعود تا محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان را خواهد داشت و بازار در صورت از دست دادن حمایت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومانی، به سوی محدوده ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت خواهد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: