April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۸۰۵
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
0
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه شرکت بیمه رازی حجم قابل توجهی از اهداف تعیین شده سال ۱۴۰۰ را محقق کرده است، گفت: سال ۱۴۰۰ به عنوان نقطه عطف فعالیت شرکت بیمه رازی ثبت شده است.
سال ۱۴۰۰ به عنوان نقطه عطف بیمه رازی ثبت شد
دکتر علی جباری در پنجمین همایش سراسری مدیران بیمه رازی، با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ به عنوان نقطه عطف فعالیت شرکت بیمه رازی ثبت شده است، گفت: دستاورد‌های بیمه رازی در سال جاری بیانگر آن است که سال ۱۴۰۰ نقطه عطف فعالیت بیمه رازی بوده است.

مدیرعامل بیمه رازی خاطرنشان کرد: بررسی عملکرد بیمه رازی تا پایان بهمن‌ماه نشان از آن دارد که شرکت به اهداف آرمانی خود در سال جاری دست پیدا کرده است.

دکتر جباری بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، در بیمه اتکایی پرتفو‌های قابل قبولی در شرکت بیمه رازی جذب شده است که این مهم یکی از دستاورد‌های شرکت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد با اشاره به ظرفیت‌های بیمه در استان‌ها، بیمه رازی با تاکید بر چرخش استراتژیک سال ۱۴۰۰، ظرفیت‌های استانی تا حد قابل قبولی رشد پیدا کرده و تحرک و پویایی محکمی در استان‌ها و شعب استانی رخ داده است.

جباری با اشاره به شناسایی ظرفیت خاص هر شهرستان و استان، گفت: شرکت بیمه رازی در سال آینده به دنبال آن است تا با تکیه بر ظرفیت‌های هر استان شرایط بسیار مناسبی را برای خود رقم بزند و نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌ها خواهد داد که بخشی از اقدامات مرتبط با شهرستان‌ها تاسیس ۳۰ شعبه جدید در کشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: