سند حمایت از بخش خصوصی ایرانی و قطری امضا می‌شود
کد خبر: ۳۷۷۹۶۸
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
0
وزیر نیرو با اشاره به نقش موثر تجار در افزایش حجم معاملات ایران و قطر، از امضای سند حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری در اجلاس هشتم کمیسیون همکاری‌های اقتصادی دو کشور خبر داد.
هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر
به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو و رئیس کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و قطر در جریان سفر خود به قطر به منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در قطر، با اشاره به پتانسیل بالای بخش خصوصی در کشور‌های همسایه، اظهار کرد: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار مؤثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و می‌تواند در روابط اقتصادی دو کشور نیز تأثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به‌ویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر افزود: قطعاً با این سطح همکاری دو کشور، مهم‌ترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر است.

وزیر نیرو و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین سرمایه در دنیای اقتصادی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

وی، حضور مشاور حقوقی محلی برای همراهی و مشاوره در امضای قرارداد‌های اقتصادی را ضروری دانست و با اشاره به پشتیبانی از تجار ایرانی یادآور شد: قطعاً در اجلاس هشتم یکی از اسناد مهم امضا شده در خصوص حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری برای توسعه همکاری‌ها خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: