April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشف ۷۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در خوزستان
کد خبر: ۳۷۸۴۹۱
۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
0
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف ۷۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در ۶ شهرستان استان خبر داد.
پاداش برای شهروندانی که در کشف دستگاه های استخراج رمز ارز سهیم باشند
علی خدری اظهار کرد: با تلاش مجموعه حراست شرکت توزیع برق شهرستان‌ها ۷۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز شناسایی و ضبط شد.

وی افزود: این دستگاه‌های استخراج رمز ارز با توان مصرفی ۱۴۴ کیلووات و با حضور پلیس امنیت اقتصادی، جمع آوری و متخلفان به دستگاه قضا معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: این ۷۲ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر‌های بهبهان، شوشتر، ایذه، امیدیه، هندیجان و رامهرمز کشف و جمع آوری شد.

خدری با بیان اینکه با افزایش گرمای هوا در شرایط اوج مصرف برق قرار داریم، عنوان کرد: فعال بودن دستگاه‌های استخراج رمز ارز به دلیل مصرف زیاد برق باعث آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مشترکانی که به هر شکلی در راستای کاهش مصرف برق همکاری داشته و یا در کشف دستگاه‌های استخراج رمز ارز سهیم باشند، پاداش همکاری و مشوق‌هایی را اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: هم استانی‌ها برای کمک به اقتصاد کشور، آرامش و امنیت جامعه، در صورت مشاهده چنین مواردی، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰، حراست برق شهرستان ها، سامانه سمات و یا با ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۲۰۰۰۱۰۰۸۷۸ حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اطلاع دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: