کد خبر: ۳۹۰۲۱۴
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
در حالی که وزارت صمت طی چند ماه گذشته عامل افزایش قیمت خودرو را بالا رفتن نرخ دلار عنوان کرده و پاسخ روشنی به این موضوع نداده امروز قیمت پراید ۹۹ مدل ۱۳۱ SE به ۲۵۰ میلیون تومان رسید و این خودرو افزایش ۸۰ میلیون تومانی طی ۷۴ روز گذشته را تجربه کرد.

پرواز قیمت دناپلاس به سمت مازراتی!

در حالی که وزارت صمت طی چند ماه گذشته عامل افزایش قیمت خودرو را بالا رفتن نرخ دلار عنوان کرده و پاسخ روشنی به این موضوع نداده امروز قیمت پراید ۹۹ مدل ۱۳۱ SE به ۲۵۰ میلیون تومان رسید و این خودرو افزایش ۸۰ میلیون تومانی طی ۷۴ روز گذشته را تجربه کرد. بدین ترتیب قیمت دنا پلاس اتوماتیک به ۸۰۰ میلیون تومان رسید که هم‌قیمت یک دستگاه مازراتی در سال ۹۲ است.

خودروسازان مدعی هستند، هزینه‌های قطعات، قیمت خودرو داخلی را به قیمت خودرو‌های با کیفیت خارجی رسانده است.

قابل ذکر است که سردار هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیز چند ماه پیش در مصاحبه‌ای رسانه‌ای گفته بود: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو، با ۴ خودروساز دنیا مقایسه کنیم، خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: