April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۰۰۸
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
0
یکصد و پانزدهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور دکتر خاندوزی رییس این شورا، امشب در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

یکصد و پانزدهمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد

به گزارش شادا، در یکصد و پانزدهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و رئیس این شورا و سایر اعضا در اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران برگزار شد، موضوع تاسیس نهاد تنظیم‌گر برق از دولت و مجلس که در مصوبه شورای گفتگو تصویب شد، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین رفع مشکل مطالبه نامه‌های کسر دریافتی گمرک در خصوص مابه التفاوت نرخ ارز واردات در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ و عدم وجود وحدت رویه در ثبت سفارش واردات در وزارت صمت و سامانه توانیران از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌هایی برای حل این مشکل ارائه شد.

بر اساس این گزارش، پیگیری وضعیت اجرای مصوبات قبلی شورای گفتگو از وزارت صمت و همچنین موضوع تسری استفاده از نرخ صفر مالیاتی صدر ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم برای توسعه واحد‌های تولیدی و معدنی از دیگر مواردی بود که در دستور کار نشست امشب شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی قرار داشت و دیدگاه‌های فعالان بخش خصوصی در این زمینه مطرح شد.

همچنین موضوع مشکلات تأمین و واردات فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی در کشور و تعارض فی مابین ضوابط و مقررات حاکم بر نرخ حمل کالا و قیمت گذاری کالا‌های اساسی (هزینه پشت بارنامه) نیز از دیگر مواردی بود که در نشست امشب شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد بررسی و تبادل نظر فعالان بخش خصوصی و اعضای شورا قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: