قائم مقام بیمه مرکزی در نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه:
کد خبر: ۳۹۱۳۶۳
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
مقررات زدایی، مردم محوری و تسهیل گری و بهره گیری از ظرفیت‌های نوآوری از مهمترین مولفه‌های فضای آینده کسب و کار اقتصادی به شمار می‌آید.

رفتار خلاقانه و نگاه مردم محور از مهمترین مولفه‌های توسعه صنعت بیمه است

دکتر مجید مشعلچی که در نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه، حضور داشت با اعلام این مطلب افزود: رفتار خلاقانه و تخصصی در دو بخش نهاد ناظر و همچنین بدنه صنعت و ذینفعان صنعت بیمه می‌تواند مسیر توسعه آن را فراهم آورد.

قائم مقام بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از راه اندازی و همچنین تقویت ارکان صنفی صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: عبور از چالش‌های صنعت بیمه در گرو ظرفیت سازی و هم افزایی نهاد ناظر و مجموعه‌های مکملی است که در چارچوب قوانین و اسناد بالادستی فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صنعت بیمه برای دوران پساتحریم، تصریح کرد: صنعت بیمه باید برای دوران بعد از برداشته شدن دیوار تحریم‌ها آماده کرده و زبان و ادبیات استاندارد بین المللی را تمرین کند.

عضو هیات عامل بیمه مرکزی، تولید ظرفیت‌های تازه را مطابق با استاندارد‌های روز نوآوری و هوشمندسازی ارزیابی کرد و گفت: بهره گیری از سرمایه انسانی هوشمند و خلاق و همچنین ابزار نوین الکترونیکی و دیجیتالی یک ضرورت آشکار برای صنعت بیمه به حساب می‌آید.

وی از پشتیبانی بی دریغ نهاد حاکمیتی صنعت بیمه از طرح‌های توسعه گرایانه و تقویت نهاد‌های مردم محور و تخصصی خبر داد و افزود: دهه پوست اندازی و تحول صنعت بیمه کشور فرا رسیده و کاعش تصدی گری دولت و فرایند تفویض اختیار به نهاد‌های صاحب صلاحیت در دستور کار بیمه مرکزی قرار دارد.

شایان ذکر است نخستین همایش کانون حسابرسان داخلی صنعت بیمه با حضور مقامات ارشد و مدیران صنعت بیمه در تالار هتل ارم تهران برگزار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: