کد خبر: ۳۹۲۴۰۴
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
0
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.

رکورد تولید سالیانه چهار سال اخیر گروه خودروسازی سایپا شکسته شد

به گزارش سایپانیوز، مسعود پروین گفت: گروه خودروسازی سایپا بر اساس برنامه ریزی دقیقی که از ابتدای سال داشته توانسته روند مناسبی در تولید محصولات دنبال کند و بر این اساس با وجود خروج سه محصول پر تیراژ ساینا، تیبا و تیبا ۲، نه تنها تیراژ تولید کاهش نیافته بلکه توانسته رکورد تولید در سال محصولات را نسبت به ۴ سال اخیر بشکند.

او افزود: گروه خودروسازی سایپا در تاریخ چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه با تولید ۴۲۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو توانسته از تولید سالیانه چهار سال اخیر خود عبور کند و رکورد جدیدی را به ثبت برساند. این در حالی است که گروه سایپا در سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۰ به ترتیب ۴۱۹ هزار و ۵۶۰ دستگاه، ۴۱۵ هزار و ۴۸۷ دستگاه و ۴۲۰ هزار و ۴۲۰ دستگاه و ۳۹۷ هزار و ۸۰ دستگاه تولید کرده است و در سال جاری با ایجاد شرایط مناسب تامین و تولید باعث کسب این رکورد جدید شده است.

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در تولید محصولات، در گروه سایپا دنبال می‌شود این گروه در ماه‌های گذشته توانسته رکورد‌های متعدد تولید هفتگی، ماهیانه و روزانه را در سایپا بشکند و در سه سایت بن رو، سایپا دیزل و پارس خودرو نیز از کل تولید سال گذشته عبور کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: