April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۱۱۵
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
0

iran- vps

سرور مجازی ایران چیست و چه کاربردهایی دارد؟ پیش از خرید سرور مجازی ایران باید به چه نکاتی توجه کرد؟ قبل از پاسخ دادن به این سوالات و پیش از هر چیزی باید بدانید که داشتن سرور مجازی به معنای اجاره کردن یک سیستم کامپیوتر در یک لوکیشن مشخص است و سرور مجازی ایران به معنای اجاره کردن یک سیستم کامپیوتر در کشور ایران خواهد بود. هر سرور مجازی دارای سرعت اینترنت، Ram، Hard و Cpu مشخص است. قبل از خرید سرور مجازی ایران باید به فاکتورهای خاصی توجه داشت، برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید سرور مجازی ایران در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

سرور مجازی ایران چه کاربردهایی دارد؟

سرور مجازی یا vps ایران یک سرور مجازی سازی شده در موقعیت جغرافیایی ایران است. به خاطر داشته باشید بر روی سرور مجازی ایران می توانید سیستم عامل های گوناگونی اعم از انواع نسخه های ویندوز و لینوکس را نصب نمود. در زیر به تعدادی از مواردی که برای انجام آن می توانید از سرور مجازی استفده کنید اشاره خواهیم کرد.

دانلود و آپلود فایل:

افراد زیادی به سرعت و فضای خاصی نیاز دارند تا بتوانند فایل‌های خود را دانلود و آپلود کنند. اگر به اینترنت پرسرعت برای دسترسی به فایل نیاز دارید، خرید سرور مجازی ایران بهترین راهکار ممکن خواهد بود.
در این حالت می‌ توان سیستم‌ عامل مورد نظر خود را روی سرور نصب کرد و سپس با سیستم کامپیوتری به سرور مجازی متصل شد. در نهایت محیطی مانند سیستم‌ عامل ویندوز یا لینوکس در اختیار داشت و سپس از طریق اینترنت پرسرعت سرور، برای دانلود و آپلود فایل ‌ها استفاده نمود.

میزبانی دیتابیس:

بسیاری از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا سرویس‌های آنلاین در چندین سرور میزبانی می‌شوند یا این که دیتابیس آن ها در سرور دیگری قرار دارد. می‌توانید از سرور مجازی ایران برای میزبانی دیتابیس یا ایمیل استفاده کنید در این صورت سرعت بالاتر در اختیار کاربرانتان قرار خواهید داد.

اجرای مداوم و بهینه برنامه ها:

گاهی اوقات شما یک سری برنامه کامپیوتری دارید که باید به صورت مداوم کار کرده و پردازش‌ هایی را انجام دهند. مطمئناً استفاده از کامپیوتر خانگی برای اجرای این برنامه اصلاً منطقی و به‌ صرفه نیست. چرا که هزینه زیادی برای مصرف انرژی و اینترنت دارد و همیشه برق و اینترنت متصل نیست. می‌ توانید با استفاده از سرور مجازی ایران و سیستم‌ عامل متناسب با برنامه ‌ای که دارید، به ‌صورت 24 ساعته آن را اجرا کرده و از آن استفاده کنید.

میزبانی وب سایت:

اگرهاست یا نمایندگی هاست دارید و سرویس‌های میزبانی وب اشتراکی  پاسخگوی نیازهای فنی اپلیکیشن و وب سایت شما نمی باشد و نیاز به منابع پردازشی بیشتری دارند.، می توانید با خرید یک سرور مجازی ایران هر میزان منابعی که برای بهبود سرعت و امکانات سایت نیاز دارید دست پیدا کنید.

در اختیار داشتن آی پی ایران:

اگر خارج از ایران هستید و نیاز به آی پی ایران دارید میتوانید با خرید یک سرور مجازی ایران از هر جای دنیا آی پی ایران خود را به صورت اختصاصی و ثابت در اختیار داشته باشید در بورس فعالیت کنید یا به اینترنت بانک تان دسترسی داشته باشید.

گیم سرور:

شما می توانید یک سرور مجازی ایران را به عنوان سرور اصلی قرار داده و سایر دوستان تان با وصل شدن به سرور مجازی با کم ترین پینگ با یکدیگر بازی کنید.

راه اندازی پروژه های برنامه نویسی:

اگر برنامه نویس هستید و نیاز به یک یک محیط امن برای راه اندازی پروژه های خود دارید میتوانید از سرور مجازی ایران بدون مشکلات تحریم و سرعت اینترنت بالا استفاده کنید.

استفاده به عنوان سرور های VOIP:

از سرور مجازی ایران  با توجه به پینگ و تأخیر پایین می شود برای راه اندازی سرورهای وویپ استفاده کرد. سرور ویپ سرویس های تلفنی هستند که بر پایه‌ی اینترنت بنا شده اند. سامانه وویپ این روزها به عنوان یک تکنولوژی محبوب و پرکاربرد به شمار می رود.

برگزاری کلاس آنلاین :

با خرید یک سرور مجازی ایران میتوانید یک کلاس آنلاین اختصاصی با ظرفیت اختصاصی دلخواهتان بصورت کانفیگ شده و آماده برای کلاس آنلاین در اختیار داشته باشید.

مزیت های استفاده از سرور مجازی

امروزه سرور مجازی به عنوان مناسب ترین تکنولوژی جهت راه اندازی سایت های اداری، فروشگاهی و خبری و همچنین برای  میزبانی اپلیکیشن های موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. سرور مجازی از تمامی نقاط جغرافیایی دنیا که دیتاسنتر داشتته باشند قابل ارائه می باشد. با خرید یک سرور مجازی شما دقیقا امکاناتی که یک سرور اختصاصی در اختیارتان قرار می دهد را خواهید داشت با این مزیت که هزینه کمتری را تقبل خواهید کرد . در سرور مجازی کاهش منابع کندی و اختلال و تمام مشکلاتی که در میزبانی اشتراکی  وجود دارد مشاهده نخواهید کرد. به صرفه بودن  هزینه سرور مجازی نسبت به سرور اختصاصی خود یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. یک سرور مجازی ایران می تواند به جای سرور مجازی خارج که با توجه به افزایش قیمت ارز بسیار قیمت بالایی دارد می تواند گزینه عالی و مناسبی باشد.

یک مزیت دیگر سرور مجازی تسلط کامل بر سخت افزار سرور می باشد. هر زمان بر حسب نیاز خود می توانید منابع سخت افزاری سرور خود را ارتقا یا کاهش دهید و برای سایت خود امنیت ، قدرت و سرعت بالا را تضمین کنید.

بهترین و شاخص ترین مزیت یک سرور مجازی پورت شبکه اینترنت آن می باشد که سرعت آپلود و دانلود بالایی را در اختیار کاربران قرار داده و  کاربران می توانند علاوه بر داشتن سایت ها و اپلیکیشن های پرسرعت از سرعت اینترنت سرور برای هر فعالیتی که نیاز به سرعت اینترنت بالا دارد استفاده کنند.حتی بر روی سرور مجازی ایران وب داده قابلیت فعال کردن پورت 10 گیگ می باشد که سرعت  دانلود و آپلودی نزدیک به 9000 مگابیت بر ثانیه در اختیار شما قرار می دهد. این سرعت اینترنت برای میزبانی سایت می تواند تعداد بالایی بازدید کننده را بدون هیچ اختلال در سایت پشتیبانی و میزبانی کند.

vps-iran

معایب سرور مجازی

معایب سرور مجازی نسبت به مزایای آن بسیار اندک می باشد. از جمله معایبی که می توان اشاره کرد هزینه سرور مجازی نسبت به میزبانی هاست های اشتراکی می باشد که آن هم با توجه به امکاناتی که در اختیار یک طراح و مدیر سایت قرار می دهد می توان از آن چشم پوشی کرد.

ومشکل دیگری که می توانیم برای سرور مجازی بیان کنیم مدیریت سرور است که نیاز به دانش فنی دارد و در ابتدای کار ممکن است مشکلاتی برای شما ایجاد کند که باید با تجره و مطالعه و جستجو این مهارت را در خود تقویت کنید.

اگر برای هر کدام از کاربردهایی که در بالا ذکر شد نیاز به یک سرور مجازی ایران دارید جهت خرید سرور مجازی انتخاب سرور مجازی  که برای شما مناسب باشد بسیار اهمیت دارد. در سطح اینترنت شرکت های بسیار ارائه دهنده سرور مجازی می باشند، اما وظیفه شما این است که بدانید از سرور مجازی چه انتظاراتی دارید و برای چه کاربردی قصد دارید سرور مجازی تهیه کنید.

سرور مجازی ایران

نکات مهم پیش از خرید سرور مجازی ایران

برای اینکه بتوانیم یک انتخاب معقول و متناسب با  نیاز خود داشته باشیم قبل از اقدام به خرید و سفارش سرور مجازی نکات زیر را مد نظر داشته باشید :

ابتدا باید بدانید:

به چه منابعی نیاز داریم و سروری که ارائه می شود دارای چه منابعی خواهد بود؟
ترافیک سرور مجازی ایران به چه صورت است و با چه تعرفه ای محاسبه می شود؟
از نکات مهم دیگری که قبل از خرید باید به آن توجه داشت این است که سرعت اینترنت سرور مجازی ایران چه میزان خواهد بود.

پورت سرور مجازی ایران چند گیگ است ؟

آیا امکان فعال سازی پورت 10 گیگ بر روی سرور وجود دارد؟

سرور در چه دیتاسنتری در ایران قرار دارد؟
سرور به صورت پیش فرض چه میزان ترافیک دارد؟

نحوه فعال سازی و تحویل اتوماتیک و آنی  سرور و روش تمدید سرور چگونه می باشد؟

آیا امکان ارتقا منابع سرور در هر زمان وجود دارد؟

آیا امکان خرید آی پی اضافی یا تغییر آی پی بر روی سرور وجود دارد؟

پشتیبانی سرور به چه صورت می باشد؟

در پایان اگر قصد راه اندازی یک سایت را دارید و یا میزبانی سایت های زیادی را بر عهده دارید و به منابع بالاتری نیاز دارید یا در صورتی که در سایت ها و صرافی های خارجی فعالیت دارید و نیاز به آی پی خارج دارید، و هر فعالیتی که نیاز به اینترنت با سرعت بسیار بالا دارید از انواع سرور مجازی و اختصاصی وب داده  استفاده کنید. سرور مجازی ایران وب داده  و سرور اختصاصی ایران وب داده ، با استفاده از سخت افزار های HP و بهترین دیتاسنتر های ایران  ارائه می شود ، شما میتوانید با خیال راحت سرور مجازی خود را در هر ساعتی از شبانه روز با سیستم عامل دلخواه و درخواستی تان به طور ۱۰۰% اتوماتیک تحویل بگیرید. استفاده از پورت ده گیگ، هارد NVMe، سرور HP نسل ۹،  ویژگی های یک سرور مجازی وب داده می باشد.

در صورت داشتن هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سرور مجازی و اختصاصی از کشورهای مختلف سراسر دنیا می توانید با شماره ۰۲۱-۹۱۳۰۰۲۱۰ تماس حاصل فرمایید .

آدرس وب سایت وب داده :

https://webdade.com

خرید سرور مجازی ایران :

https://webdade.com/iran-vps-server

خرید سرور اختصاصی ایران :

https://webdade.com/iran-dedicated-server

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: