April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت فرارسیدن چهاردهم و پانزدهم خرداد؛
کد خبر: ۳۹۷۳۶۲
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
به مناسبت فرارسیدن چهاردهم خرداد، سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام تاریخ‌ساز پانزدهم خرداد، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیامی ضمن تسلیت این ایام؛ تأکید کرد "ایستادگی و مقاومت" در تحقق اهداف حکومت دینی یکی از ویژگی‌های امام راحل عظیم‌الشأن بود که بر جاذبه جهان‌بینی و راه ایشان افزوده و عالمگیر شده و بعد از ایشان نیز امتداد پیدا کرده و امروز مقاومت، تبدیل به یک گفتمان بزرگ جهانی و الهام‌بخش آزاده‌ترین و قوی‌ترین ملت‌های دنیا شده است.

ایستادگی امام راحل در تحقق اهداف حکومت دینی؛ الهام‌بخش آزادی‌خواهان جهان است

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ متن پیام مدیرعامل این سازمان به مناسبت ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


سی‌وچهارمین سالگرد رحلت جانسور رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شصتمین سالگرد شهادت یاران باوفای ایشان در قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به آحاد ملت ایران و محبان آن عالم عامل و رهبر حکیم و فرزانه در سراسر جهان تسلیت عرض می‌کنم.
سی و چهار سال از آن روز تلخ تاریخی، از آن بدرقه باشکوه و وداع بی‌نظیر ملت ایران با امام بزرگوارشان، می‌گذرد. در این سی‌واندی سال تلاش‌های زیادی از سوی بدخواهان صورت گرفت تا نام امام، یاد امام، فکر امام و مکتب امام فراموش شود و از جاذبه جهانی ایشان کاسته شود، اما واقعیت این است که نه تنها از جاذبه پیام امام و راه امام کاسته نشده؛ بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.
یکی از ویژگی‌های برجسته امام راحل عظیم‌الشأن که در این سال‌ها بر جاذبه جهان‌بینی و راه ایشان افزوده و عالمگیر شده، خصوصیت "ایستادگی و مقاومت" در تحقق اهداف حکومت دینی بود. آن‌چیزی که امام را در هیئت یک راه، یک مکتب و یک ایدئولوژی مطرح کرد، همین ایستادگی، پایمردی و مقاومت امام بود که بعد از ایشان امتداد پیدا کرد و امروز می‌بینیم که مقاومت، تبدیل به یک گفتمان بزرگ جهانی و الهام‌بخش آزاده‌ترین و قوی‌ترین ملت‌های دنیا شده است. مبدأ این گفتمان جهانی به یک معنا، خروش عظیم ملت ایران در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ و در حمایت از فریاد استقلال‌طلبی و ظلم‌ستیزی امام بزرگوار بود که بالاخره با پایمردی و مقاومت امام و پیروانش، پس از حدود پانزده سال مبارزه مستمر و شهادت بسیاری از جان‌های پاک این سرزمین، در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست و انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری یک انسان الهی به پیروزی رسید.
در جهانی که چشمه معنویت به دست قدرت‌های استکباری غربی و شرقی در حال خشکیدن بود و رابطه انسان و ذات مقدس خداوند در حال گسستن، ایستادگی و مقاومت آن عالم مجاهد و انسان ربانی بود که هندسه قدرت را در سراسر عالم تغییر داد و با بنیاد نهادن نظامی مبتنی بر معنویت سیاسی، نقشه‌های شوم علیه فطرت و انسانیت را نقش بر آب کرد.
امروز پس از گذشت سی‌وچهار سال از رحلت ایشان؛ راه و مکتب ایشان در ایران و جهان، بیش از همیشه مورد اقبال است و در مقابل، قدرت‌های استکباری آن روز که به خیال خام خود می‌خواستند انقلاب اسلامی را شکست‌خورده ببینند، امروز کاملاً در موضع ضعف قرار گرفته‌اند و خود به قدرت جمهوری اسلامی و ضعف خود معترفند.
اینجانب ضمن تأکید بر استحکام و ناگسستنی‌بودن پیوند همه مردم آزاده و شریف ایران اسلامی به‌ویژه اقشار تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت خانواده بزرگ کارکنان این سازمان با آن رهبر فرزانه و جانشین برحق ایشان، ایام غم‌انگیز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهادت یاران باوفای ایشان در پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ را به محضر ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و با سلام و درود به آن ارواح طیبه؛ استمرار و تداوم عزت، صلابت و سربلندی روزافزون انقلاب شکوهمند اسلامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

میرهاشم موسوی
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: